Gå til innhold

Ungemødre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe :) er morro at det er mye liv :) er mye liv her også til tider, mens når jeg skal gå å legge meg, da begynner han å sparke, bevege seg og alt :) hehe..

Formen min er ganske bra, sliter bare litt med halsbrann, men ellers har alt annet forsvunnet :)

Hallo :) Jeg er 19 også, fyller (forhåpentligvis) 20 rett før mine eneggede tvilling jenter kommer:) Har bursdag 17 des, og termin 8 januar (minus 3 uker) jeg fatter ikke helt når de kommer enda! Bor alle i oslo eller? jeg kommer fra oslo men bor i bergen!

Håper dere har det bra!

Klem klem

Vi tror det blir jente faktisk, og det var det de så på ultralyden også. Samboeren min er overbevist om at det er jente fordi jeg er så mye dårlig (kvalm osv). Har egentlig ikke satt meg så inn i hvordan fødselen skal gå for seg.. må få somla meg til å melde meg på et fødselsforberedende kurs, men energien er lik null, så har mer enn nok med å klare å lese litt til forelesningene..

Jeg skal være på avdeling A...

Jeg er faktisk en av de som nesten allerede har begynt å glede meg til fødsel (ja, selvfølgelig håper jeg hun holder seg inne litt lenger). Syns det er et slit å gå gravid, og nå har jeg konstant vondt i nederste del av korsryggen... Så det er ikke greit gitt :) men får vel holde ut, det er enda leeeenge til termin....

Koselig med jente da :) Ja, det er noe med det å komme seg på sånne kur s også :P

Jeg skal også være på avdeling A :)

Jeg gleder meg selv :) begynner å faktisk bli litt tungt synes jeg, har begynt å få vondt i siden av magen nederst der så lurer på om jeg har fått bekkenløsning, er ikke helt sikker, men har du hatt det/har?

Jupp, får fort vondt i ryggen, er ikke noe særlig behagelig akkurat!

Hei :) Oi oi, tvillingerr er spennende :) mye liv i magen din regner jeg med, siden der er to ? aldri rolig der kanskje :P? hehe..

Jeg bor i oslo :) Jeg tror jeg kanskje har fått bekkenløsning men vet ikke helt om det er det, huff.. har liksom aldri vært gravid, så vet ikke hvordan det er :P Hvordan er formen din :) ?

Klem :)

Annonse

Ja, det er kjempe spennende! de kravler rundt, akkuratt nå ligger de hver sin vei(sete hode) s¨kjenner det på blæra OG magen konstant... Hehe...Hvordan er det med dere da? Er magen blitt store? Jeg ser på en måte terminklar ut nå, bare at den er utrolig brei!

Bekkenløsning har jeg:( Og det gjør vondt... Hos meg er det i nederste del av ryggen (nesten rompa) og i mellom beina :( Huff... Så hvis det føles som ting "deler seg litt" er det fordi det gjør det. Hold beina samlet og gå minst mulig i bakker og trapper, det er også lurt å sette seg med rompa først når du setter deg steder, også følger beina... Hmm... Vet ikke om jeg klarte å forklare det så bra..

Saner oslo ganske mye, sikkert fordi jeg er litt hormonella (!)Hvor i oslo kommer du fra? Jeg er så og si vokst opp på frogner, men har bodd et dusin andre steder også!

Klem klem

Hehe, koselig :) er så morsomt når det er mye bevegelse i magen og at magen beveger på seg :) Huff, dakar!

'Jeg har ikke vondt i ryggen da, har vondt nederst i magen når jeg bruker allt for mye krefter og når jeg går i oppover bakker... hva kan det være tro :( ? kan det også være bekkenløsning.. hmm..

Magen har blitt ganske så stor, blir bare større og større :)

Jeg re oppvokst på krinsjå/sognsvann der :) men nå bor jeg i holmenkollen med samboer :)

Klem

Det høres ut som litt dype kynnere egentlig, hvis du prøver å slappe av når det gjør vondt altså sette deg ned, stoppe med det du holdt på med går de kanskje over... Men nevn det for jordmor:) Så kanskje hun har noen fler tips! Men for all del, jeg er førstegangs gravid også, så kan hende jeg tar feil! :)

Gikk du på tåsen eller krinsjå? Barne skole? Jeg gikk på kringsjå i 1 klasse :P Hihi...Bodde på krinsjå studenby!

Gud så heldig du er! Holmenkollen er jo bare perfekt! TENK de fine trille turene du får a!

Klem

kanskje det er kynnere ja! Jeg får begynne å ta det litt mero når jeg får vondt, jeg er sånn som presser meg og latersom det går bort, men det gjør ikke det, må lytte kanskje litt mer til kroppen min :)

får lese litt om det, jupp, skal ta det opp med legen min når jeg skal ditt neste gang :) hehe..

Jeg gikk på krinsjå barneskole :) så morro, da gikk vi på samme skole da? gikk du med 88 barna eller 89? Så morro, jeg bodde også i studentbyen, i de rekkehusene rett ved skolen der, hvis du husker det :)

Holmenkollen er et supert sted og kjempe fine turer får jeg ja :)

Klem

Ja Jeg forstår deg der altså! Det er så kjipt å måtte sette seg ned og sånn og bruke så himmla lang tid på alt!! Selvfølgelig er alle veldig hensynsfulle og sånn, men alikevell litt vanskelig å si i fra om at jeg har så vondt av og til! Men det er jo det som står overalt når deg gjelder graviditet! lytt til kroppen din! =)

Hmm... De blokkene som er sånn brune? Jeg bodde "rundt svingen" i de blokkene som er i mange forskjellige farger nedover... Husker vi pleide å snike oss igjenom kolonihagene på vei til skolen!! :D Gikk nok med 88 barna:) Du da? 89? Du gikk ikke i barnehage der også da? :D Jeg gikk på klossen (rett nedenfor skolen)!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...