Gå til innhold

Fått sett hjerte i dag...uke 6;)

V.I.Bebbi er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en mareritthelg med blødninger og noe gelatinklomper i do,og legene var ganske sikre på at jeg hadde mistet...inn og ut av lege og sykehus og tatt blodprøver i helgen og mandag,har jeg vært på innvendig UL i dag og fått sett hjertet...jeg gråt og gråt og gråt av glede.Det var en så urolig følelse og for en ubeskrivelig opplevelse etter så mange dager med frykt...Så da er det store sjangser for at det blir en Maibebbi her :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååå så bra :):):) Sikkert en helt herlig følelse :):)

Gratulerer så mye, dette var kjempe gode nyheter.....

Lykke til videre .....

Skrevet

Så flott, gratulerer!!! Det var godt å høre! En venninne av meg hadde det på samme måten, men hun fikk beskjed om at hun hadde abortert og gikk i over tre uker før hun skjønte at det kanskje var noe der likevel. Og da hun kom på ultralyd til slutt var det er lite hjerte som slo gitt:)

Når man har registrert hjertelyd har jeg hørt at det er store sjanser for at det skal gå bra! De er ikke så opptatt av disse tre månedene lenger da, det er ikke så stor risiko for tidlig abort når hjertet først er i gang.

Det er tolv dager til jeg skal inn på UL, jammen føles dagene seige nå. Har stadig vondt og blir litt redd for hva det skal bety. Samtidig har jeg jo hatt vondt hele tiden, så tenker på det som tegn i stedet. Og kjenner det heldigvis litt i puppene, selv om det ikke er kjempemye akkurat.

Jeg tror nok jeg er like gravid som jeg var da jeg tok blodprøve for snart to uker siden, men man blir jo litt nervøs. Skulle gjerne begynt å kaste opp bare litt, hehe. Nå må alt bare gå fint et par uker framover..:)

Skrevet

Så flott, det var godt du fikk se det lille hjertet som slo.. nå får vi krysse det vi har at spiren blir der til termin :o) gratulerer såååå mye

Skrevet

Åh dette var godt å høre. Ul her om 2 uker. Håper jeg er like heldig som deg:-))))) Isåfall blir det maibaby her også:-)))

Skrevet

Så flott! Det var gode nyheter. Dette går bra skal du se. :-)

Skrevet

Åhh, så godt dere fikk se et lite hjerte som banker.... På tirsdag skal vi på ultralyd :-) Gleder meg samtidig som det er litt skummelt....!

Tvi tvi videre :-)

Skrevet

Tusen takk alle...lykke til videre til dere alle...Dette skal gå veien ;o)

Dette er sykt nervepirrende periode for oss alle,men gud så herlig og for en utrolig ubeskrivelig følelse det er å få se hjertet.Helt skjønt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...