Gå til innhold

Når det gjelder middag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er det bare meg som synes det er syyykt dyrt å spise sunne middager?! Renskåret kjøtt og ferske råver mm. Hva er deres månedlige matutgifter? Vi ligger på sikkert nærmere 5000 om ikke mere.. Er 2 voksne og ett barn på 2 år. Glad i mat er vi jo hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er to voksne og to barn i familien. Vi bruker ca.1500kr på mat, bleier,dopapir og vaskepulver. Vi kjøper ingenting ekstra for å si det slikt. Det blir lite snop, kaker og chips - har ikke råd til noe mer enn det absolutt nødvendige. Ferske råvarer er sinnsykt dyrt.

Myyye billigere å servere en Grandiosa enn å server fisk. Noe er galt her i landet!

Skrevet

er kjempedyrt med mat ja:-(desverre..

vi spiser mye grønnsaker,går nesten 1 kg gulrøtter i uka..selvom jeg kjøper de billigste så blir det litt alikevel..

frukt og går det mye av..

og kjøtt,fisk...dyrt ja..

prøver og få m meg gode tilbud da..

ligger på en rundt 5000 kr i mnd i mat vi og,er 2 voksne og 2 barn..

Skrevet

Herregud......bruker over 6000 i mat, hygiene og husholdning hver uke vi, enda vi prøver handle first prise på kive, og landlord på rema..........

Jeg bakker brød selv, og jeg røyker ikke, gubben kjøper en oliver twist eller to i uka, og 1 6-pk pils, ellers så går det 10 flasker pepsi max, men de kjøpes på eurospar, der det er 40% rabatt på dem.

Skjønner ikke hvorda dere greier dere på mindre enn 6000 kr pr mnd.........................

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Her er det kun jeg og Mina. Prøver så godt jeg kan å få lagd sunne raske middager etter skole og bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...