Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hvor lang tid tok det før kroppen deres fungerte som normalt etter en SA/MA? Jeg hadde en spontanabort 29.juli, hatt mensen en gang etter det, som normalt. Men puppene mine er fortsatt ømme, de har vært ømme siden el når jeg be gravid. Før SA merket jeg også eggløsningene mine kjempegodt, men ikke kjent en dritt nå, og rundt disse dager er det jo tid for el igjen, 2 gang etter SA. Det mest frustrerende er at jeg ikke føler jeg har "fått kroppen min tilbake", vil bare at alt skal fungere som normalt igjen, så jeg kan bli gravid igjen!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Heisann Her kjente jeg meg litt igjen ja. Jeg hadde en SA i begynnelsen av juli. Var gjennom utvendig og innvendig ultralyd og alt som følger med på sykehuset. Så tok jeg blodprøver og fikk oppfølging helt til hcg nivået var ned på null igjen - i begynnelsen av august. Tre uker etterpå fikk jeg mensen (28.aug) og den var akkurat som en vanlig mens. Men nå har jeg jommen meg mensen igjen...to-tre uker etter bare. Føler kroppen ikke er som den skal, men hva kan man gjøre med det lissom...alle opplever visst en SA forskjellig og det er ingen fasitsvar...ikke har jeg peiling på om jeg har EL eller når jeg har det heller... Men det var min historie...håper du også snart får kroppen din tilbake og at du snart blir gravid igjen...lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå