fostermor*stolt mamma* Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 JEg havner vel kanskje ikke helt under denne kategorien slitere... for det eneste jeg sliter med er at jeg må gå ned x antall kg for i det hele tatt å få prøverør, men en baby er allikevel for oss langt unna... Er det flere enn meg som blir kjempedeppa hver gang man hører om gravide? Som mente på at ja den første er liten enda, men vi måtte få barn nå for å få de tett... Heldige de er som kan si de bare måtte da... for vi MÅ jo ikke annet enn å infinne oss med tanken på at vi aldri kommer til å få biologiske barn... I går fikk jeg beskjed om at sjefen venter barn. ei venninne venter barn, jeg har en høygravid venninne og en som bare syter over hvor fælt hun har det for barnet har overtatt kroppen... og her sitter jeg.... og kommer nok aldri til å bli mamma... og det gjør så vondt..... for ikke å snakke om ødeleggende for forholdet til min kjære.... Hvorfor ha sex.....?? blir jo ikke barn ut av det allikevel...... UFF UFF!!!! syter fælt her nå, men søker sympati.... og store hauger av det...... Ønsker alle dere slitere lykke til med alle forsøk!! Jeg kan bare tenke meg strevet og alle tankene når man først er i gang og man mulig ser lyset i tunnellen... her er ikke tunnellen begynt å graves ut en gang....
Dodlimammatil2 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hei kjære deg... Du sier først selv at en baby er langt unna, så sier du at du aldri får biologiske barn. Ut fra det leser jeg at dere kan få barn men det er en del utfordringer før dere er der... jeg skal ikke belære deg om at det bare er til å slanke seg, believe me, jeg er svært overvektig selv. Men det er ikke alltid slik at klinikkene er like strenge på bmi overalt. Her i Haugesund hvor jeg bor, har vi en privat klinikk som jeg tror ikke har en vektgrense, men heller en oppfordring om å ta av og spise sundt. Selfølgelig er det viktig å ha en kropp som klarer å bære frem et barn, men den kroppen kan liek greit være over 100 kg. Jeg håper at du klarer å snu de triste tankene dine, og heller tenke fremover og sette deg små mål. Ikke se på sex som en plikt bare fordi det ikke fører til graviditet, det tror jeg kan ødelegge hele forholdet ditt... tenkt positivt, finn deg en kjekk hobby, spis mer epler, drikk mer vann, gå mer tur, se en koselig film på tv, flørt med kjæresten din osv :-) finn deg små gleder i hverdagen, og sett deg opp små men oppnåelige mål.. Jeg tror at mange kan få barn i dag med hjelp, og det gjelder nok dere også masse lykke til klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå