vannmann84 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hvordan merker man at man har hemorider og hva kommer de av?
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 kan komme blod ved avføring + ubehagelig å gå på do, og man kan se/kjenne kuler rundt endetarmsåpningen, også inne i endetarmen. Det kan oppstå under sv.skap pga økt trykk på blodårene og/eller under fødsel. er blodårer som "kommer litt ut i huden". Sånn jeg har forstått det hvertfall. De finnes reseptfrie kremer mot det på apoteket, men blir det veldig plagsomt kan det være lurt å oppsøke lege for event behandling.
Slæsh84 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg har enda hemorider,jenta mi er nå 4mnd,så hjelper ingen kremer,stikkpillere.. Så får bare vente å håpe det snart går vekk.. Det er veldig vondt når en skal på toalettet (nr 2),å en kan kjenne akkurat som drueklaser utenfor endetarmen hvis det er utvendig.
BEA-77 Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg fikk god hjelp av å bade i litt grønnsåpevann morgen og kveld og tro det eller ei, men hemoridene forsvant og har ikke kommet igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå