sanka Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 når er det mulig å bli gravid igjen.. fullammer og har ikke fått mensen igjen.. ahr lyst på to tette...
Erisa* Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Det tror jeg er veldig individuelt! For noen går det etter noen uker etter fødselen, for andre et halvt år, og for andre enda lenger. Men fullamming er ikke regnet som sikker prevansjon i det hele tatt etter 6 mnd, så da er det jo mulig at det går. Er jo bare å prøve - plutselig er du gravid:)
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg fullammet til tulla var nesten 7 mndr. Da ble ett av måltidene skiftet til et grøtmåltid, uka etter ble måltid nr 2 byttet ut, og like etter kom mensen for første gang, to uker etter at jeg skiftet ut det første måltidet. Jeg har lest fra andre her inne at de fikk den igjen når babyen ble nattavvent. For meg var jo ikke det tilfelle da hun sov natta igjennom veldig tidlig. Men det virker nesten som at man får det tilbake når det plutselig blir en merkbar endring i ammemønsteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå