Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Tok nemlig opp en pakke med frossne kyllingfileter nå, å når jeg åpna pakken så lukta det råtne egg av de :S Men jeg frøys de ned før de gikk ut på dato. (28.8.08) Skal de lukte sånn?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg har erfart at det ofte lukter dårlig av kylling filleter. Vi har spist de alikevel og ikke blitt syke her i alle fall.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Litt småfis lukter det alltid, men lukter det råtne egg er de nok ikke gode.
blirjegsnartmamma Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 de lukter litt merkelig når de har vært fryst ja.. men ingen fare
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Kylling er jeg ekstremt forsiktig med. Jge kaster fdem alltid hvis de lukter litt mistenkelig, selv om de ikke har gått ut på dato. De kan jo bli dårlige før hvis de ikke er oppbevart kaldt nok (i butikken) eller de er "forurenset" på annet vis. Man blir jo så fryktelig syk hvis man først blir syk av kylling, så den fileten der hadde jeg kastet.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Synes kyllingfilet alltid lukter skikkelig dritt når man åpner pakken. Spiste noen i går, de stinka grusomt, men har ikke blitt syk.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Den gikk i søpla, den lukta altfor fælt til at det kunne være "normalt" HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå