bella1984 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg var for første gang inne på BIM for ca tre år siden som ung prøver- desverre gikk det ikke så enkelt for oss. Har vært gjennom en lang utredning og er nå i gang med AID behandling (insemiasjon med donor) på rikshospitalet. Vi har hatt to mislykkede forsøk, og går nå å venter på om 3. forsøk har lyktes:) En uke igjen til testing og mannen min og jeg er veeeelig spente:) Flere som skal teste om en ukes tid da-?? Håper så veldig på å få hoppe over til 1 trimester snart!! Regner med at det er mange som har lyst til det samme her inne!!! Lykke til alle sammen:)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Lykke til med testresultatet Håper det blir klaff denne gangen da Skal dere over på IVF med donorsæd om dette ikke klaffer?
bella1984 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Takk=) hvordan er det med deg da? Vi fikk tilbud om å gå over på IVF neste forsøk- men vi tror kanskje at vi ønsker å prøve et par ganger til før vi starter med prøverør, siden jeg har regelmessige sykluser og alt er som det skal. Men vi får se..- IVF gir ganske mye større sjanser.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg er i gang med IVf-forsøk nr 2- Hadde uttak på mandag og alle 5 eggene er blitt befruktet. Skal sette inn idag, så er jo spent på hvordan de har delt seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå