Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Har så lyst å gjøre noe fint for mannen min. Han er jo så UTROLIG snill og god, og er en utrolig god støtte gjennom disse ukene/månedene med medisiner, hormoner, humørsvingninger, opp-og nedturer... Noen tips til hva jeg kan gjøre for å vise at jeg setter utrolig stor pris på han og støtten han gir? Hehe...sendte han en litt "snuskete" sms da han var på jobb i går som startet med "Hei du min virile hingst" Måtte jo fortelle at de små soldatene hans hadde befruktet ALLE eggene mine
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Det kan jo vaere saa mangt ;-) Lage en god middag, dekke paa med duk og lys og kanskje friske blomster. Fyr i peisen og lei en god film, kos dere bare dere to.. Dra fram massasjeoljer og gjoer klart til massasje til han kommer hjem... Mulighetene er mange ;-)
lillebie på`n igjen Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 eller gjør som meg, jegh ar booket new york tur til meg og kona i januar- uten at hun vet noen ting. en kombinert takk for alt-gratulerer med 30 års dagen -og god jul på en gang :-) er kanskje litt i dyreste laget men skitt au, jeg tenker som så at jeg BLIR gravid denne gangen og skal gå stolt og gravid i new york og bare kose oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå