Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jo det er ganske kjølig ute nå, så har begynt med vognpose nå, særlig om morgenen når jeg legger henne ut til å sove. Hun sover så godt i den, og sover også lengre enn hun pleier..Har kjøpt Odenwälder og er veldig fornøyd!

Men når vi er ute og triller, synes jeg den blir litt klumpete på en måte, hun sitter jo i sportsvogn. Har ikke posen helt opp, og kler henne mer på overkropp i stedet. Det er mer tungvint nå som høsten kommer.. Kan ikke si at jeg akkurat gleder meg til vinteren heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her har vi tatt fram posen som ikke er så tykk, men tror jeg skal vinne voksiposen snart, for jammen er det surt ute!

Skrevet

Nei, har ikke det. Bor i Oslo. Har på jenta (6 uker) bukse og genser også dyne over henne. Hun er varm og god når jeg tar henne opp. Her har det ligget rundt 4-5 grader når vi følger storebror til bhg.

Skrevet

Jepp.

Her er det ca 10 grader, så vi bruker Voksi m/sommerdyna. Bytter til ulldyna når det blir 3-4 grader..

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å velge om jeg skal bruke dyne + lammeskinn eller voksiposen. Men, tok fram posen i dag, og kommer nok til å bruke den når det er surt ute, og dyne ellers når det ikke er fullt så surt - tror jeg. Får se an ;)

Skrevet

Nei, lammeskinn og dyne holder enda. Da er hun veldig varm når jeg tar henne opp. Må nok komme ned i 0 grader før jeg drar fram den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...