Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg fikk beskjed om å starte på Progynova første dag mensen var skikkelig i gang. Begynte med småblødninger fredag, og vurderte mandag at det var så pass i gang at jeg begynte på tablettene (sikkert litt ivrig). Men så ble blødningen sterkere i går, og enda sterkere i dag. Og jeg lurer på om jeg har startet for tidlig? Og hva som i så fall skjer? Skal på UL neste uke, og vil helst slippe å komme igjen før innsetting, for jeg må reise med fly for å komme meg dit. Noen som har peiling og som kan berolige meg? Bør jeg ringe sykehuset og spørre?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Kan ikke skjønne at du har gjort noe galt jeg. Du har i alle fall ikke begynt for tidlig. Jeg har pleid å begynne den dagen jeg har merka skikkelig blødning,og for meg har det vært på syklusdag 2. Håper ultralyd går greit for deg !
Gjest Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Takk for svar! Jeg satser på at du har rett!
finetine Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg tror heller ikke at du har gjort noe galt, jeg har alltid pleid å begynne med en gang blødningen har vært igang. Nesten litt for tidlig har jeg vært redd for noen ganger. Men på UL har alt vært ok så da har jeg nok begynt til riktig tid. Så tror ikke at du trenger å bekymre deg:o). Lykke til på UL da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå