Floss Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hei! Jeg er ny her og har nylig fått vite at jeg venter barn til våren. Finnes det flere i Bergen, som har vært/er gravid vha donorsæd, som treffes jevnlig? Jeg har lyst til å treffe dere:)
lubbeline Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jepp;-)...her er vi en del, og vi treffes eller prøver på det første lørdag i mnd og du er hjertelig velkommen , skal sette opp tid for neste treff nå:-)...jeg er gravid og skal ha i Januar:-)
monica07 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Hei ja. hyggelig om du kommer på neste treff. Jeg har hatt 4 forsøk uten hell. Må stå over denne syklsusen. Follikelen var for liten.. ikke noe grunn til å insemineres da.. Skal på hormon kur i oktober. Ses kanskje på bergens treffet 11 oktober :-)
akia Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg er også i den Klubben. Jeg fikk en liten sønn 22. juli, og jeg har syntes det har vært kjempefint å møte andre i samme situasjon gjennom graviditeten. Vi har pleid å møtes første lørdag i måneden. Skal bli hyggelig å møte deg også! Gratulerer med graviditeten , forresten!
akia Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 sorry, så nå at lubbeline hadde skrevet tidligere at det blir treff 11. Oktober istedenfor 1. helgen, -bare så du ikke blir forvirret av at jeg skrev første helgen i mnd.. Jeg reiser til spania den dagen, men ser frem til å møte deg en annen gang!
lubbeline Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Hei, men jeg trodde du hadde reist til Spania allerede jeg...du får bestemme neste gang da vettu;-)
Storkemamma06 Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Kanskje vi skulle gjøre som de som treffes i Oslo, og sette opp en liste hvor hver enkelt skriver seg på de dagene som passer for dem? Vi trenger jo nødvendigvis ikke treffes lørdager... Siden vi ikke er så mange er det kjekt å få med så mange som mulig på hvert treff!
Floss Skrevet 22. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2008 Hei igjen! Jeg har sett på kalenderen min. Andre helgen i oktober er jeg bortreist og første helgen i november jobber jeg... Så dumt. Men jeg kjenner at jeg trenger det og at jeg gleder meg til å bli kjent med noen som er i en lignende situasjon. Jeg ser frem til å bli mor, men synes også at det er litt skummelt å være helt alene om dette. Synes det er et godt forslag å sette opp alternative datoer, så kan vi se når det passer for flest. Hvor mange er dere som treffes jevnlig?
lubbeline Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Alt i fra tre til fem...en gang var vi tolv....jeg kan sette opp alternative datoer jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå