Gå til innhold

Påmelding til treff hjemme hos Linn den 22.September! Okt/Nov.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha Linn, syns nesten du kan bli me på treff når vi avtale d hjem t dæ ja=P hihi!

Linn får nesten forklar litt vei å sånn for oss som ikke veit kor Hallset e hænn=P

Bodd i Tr.Heim hele live mitt æ sjø;o)

marthe:) såklart kan du bli med på treff, bare hyggelig det.

bor ikke på hallset da helene:) men havstein, havstein hage. lett og finn fram. ratt opp byåsveien fra by"n:)

men da e du å med marthe?:)

Annonse

Jaha...Havstein ja...Så du lyg om kor du bor å du da? hehehe. Ska fikse opp feilen æ.. E hallset å havstein langt unna hverandre da? huff, for en tabbe!

Thora e me hu å foressten=) Trur itj hu bruke å vær så my innpå her. Så æ si no ifra for hu æ;o)

Helen e sikkert me å, for hu har jo itj nå anna å finn på! Hihi.. Huff...Merke d e kjedli t mæ i dag......

Jaa! Fikk jo ikke til å bli med sist gang, og nå vil jeg gjerne møte dere igjen! Ei adresse og evnt et telefonnummer på pm hadde vært fint, så slipper jeg å lete rundt på alle ringeklokkene etter "ei som heter Linn".

Oppdatering fra Linn: Hu e jo så my på jobb, så æ har blitt personlig sekretær=P hehehe..

Adresse: Gjørtler vegen 1B.

Prøve mæ på en videreformidling av en veiforklaring:

Kjør fra Ila, opp byåsveien. Forsett til bunnpris. Skal være en stor fotballbane som e umilig å sje, og rundkjøring. Rett fra i rundkjøringa.

Så kjæm ei rundkjøring t, da ska man ta t høyre før rundkjøringa. Sånn som æ skjønt d.. Skull hvertfall ikke GJENNOM den. Å vips så skull vi vær på en parkeringsplass!

E visst en helsestasjon og Barnehage rett attme der hu bor.

Ring hvis d bli problemer me å finn fram:

Linn: 469 12 771

Mæ: 928 626 34

Hei jeg vil gjerne også komme om jeg får lov:) jeg er ikke gravid, men jeg holder kurs i babymassasje her i trondheim. og vil gjerne komme og gi dere litt informasjon og vise dere litt babymassasje om dere har noen dukker :)

får jeg lov til å komme ? :)

Hilsen camilla

Annonse

Hei!

Flyttet til Trondheim for en måned siden og kjenner så og si ingen. Hadde vært hyggelig å møte dere.

Litt usikker på om jeg har får til å komme i kveld, men hva er evnt tidspunktet?

Hege - gutt 27.10.08

Hei, jeg får visst ikke til å komme i kveld, lillegutt har blitt syk og trenger adtrenalin på sykehuset. Kjedelig at det alltid skjer noe når jeg skal noe. Men dere får kose dere med taco.

Kan noen andre ta med den brusen kansje??

Ellers får dere drikke vann hi hi.

Håper jeg får til å bli med på neste treff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...