snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Ønsker deg massssse lykke til med blodprøvesvaret i dag! Klem
Ann-ch. Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Henger meg på denne jeg også. Masse lykke til!
lita78ღ Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Takk for det folkens, og det hjalp. Prøven hadde fin stigning:-) Var på 32 på torsdag og 180 på mandag. Perfekt stigning, i følge det jeg har lest meg til.... Men klarer ikke å være glad, det tørr jeg ikke. Har lyst til å ta blodprøve hver dag, men det kan jeg jo ikke....da blir jeg vel sprø, he he.... Nei må nok bare være tålmodig og håpe det beste. Og dere da jenter, hvordan står det til?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Så godt det var å lese ! Nå må du bare holde motet oppe- selv om jeg skjønner at det holder hardt ! Gratulerer Lita,jeg håper du klarer glede deg snart ! Klem:O)
Snooopi Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Oj! Dette er gode nyheter:-) Skjønner godt at du er redd.. Krysser fingrene for deg og håper så innmari at dere lykkes nå!! stor klem,
Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Høres veldig lovende ut:-) Det var en veldig fin stigning! Men skjønner du er redd, de første mnd er jo grusomme. Skal krysse fingrene for at spiren holder seg det i 8 mnd til:-)) Lykke til!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 kan ikke annet enn å tro og håpe at dette går riktig veien nå, Lita. Gratulerer med fin hcg-stigning. Krysser fingre og tær for at magen og lille nurket inni vokser seg stor og fin, og at du blir mamma når været er varmt igjen :-)
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Hei du,dette var en gledelig lesning:-) det går bra denne gangen! Stor lykkeklem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå