Gå til innhold

KK i begynnelsen av nov noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 4 nov jeg... Noen som skal slå følge rundt den tiden?? Ikke lenge igjen nå:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 2. november. Nærmer seg med stormskritt nå :)

Skrevet

ja jeg har termin 2 nov, bor i bergen:)

Skrevet

10.november her. Men, eg kan faktisk velge kvar eg vil føde når fødselen skulle begynne. Men, det blir Haukeland.

Skrevet

fikkk beskjed om at føde på voss var mulig og.. men eg velger uansett haukeland

Skrevet

bor nærmest kk, men satser på voss jeg da. Fikk første der og var kjempe fornøyd. Termin 5 nov

Skrevet

eg skal og føde på voss i begynnelsen av november..:-) Eg er jo fra voss, og fødde sønnen min der, og jordmødrene er så snille der at valget mitt denne gangen ikke var særlig vanskelig:-)

Skrevet

9 november her.. gleder meg til å få det overstått...!

Skrevet

har flere venninner som har født på voss, og er kjempe fornøyd.. men for meg blir det for langt og reise:) og vil ha min sønn og mann fort på besøk:):)

• 2 uker senere...
Skrevet

1.nov er termin for vesla...blir spennende om det skjer omtrent da, eller om jeg går over tiden. Tipper på det siste jeg da....

Skrevet

Skal på kk ja...termin 1.november.

Noen som har oppdatert info om ståa der oppe med ombyggingen?

Skrevet

Jeg skal også føde på kk - termin 2.11. JM sa at det er Storken som de pusser opp nå, men jeg ser det er mange som føder der hele tiden så det virker jo å fungere likevel. Hun sa at ombyggingen skal være ferdig til november, så vi kan jo alltid håpe det...

Jeg ser vi er mange med termin de første ukene i november. Er det noen som har lyst å treffes? Jeg har bare en uke igjen på jobben før permisjonen begynner og etter det hadde det passet veldig bra å treffes for en kaffe på byen på dagtid :)

Skrevet

har termin i slutten men blir nok der en gang fra tidlig midten av november... og jeg skal ikke på storken, men på vanlig føden

Skrevet

Hei igjen!

Ja, et treff i byen med noen i samme situasjon hadde vært hyggelig det! :)

Skrevet

Hei, jeg har termin 8. nov og drar til KK. Fikk ikke valget mellom storken eller føden forrige gang - det gikk så raskt og de bare "slepte" meg inn på storken :-)

Begynner å bli rimelig klar nå! Først jente kom en uke før tiden så jeg håper det er maks 4 uker igjen med natte-slumring.

Skrevet

heisann..vi har termin 6 november...skal på føden og håper å få plass på barselloftet etterpå......lykke til til alle dere andre som også har termin i denne perioden.....

Skrevet

her har jeg termin 2 noveber :) kanskje vi sees da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...