Gå til innhold

Ullundertøy

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på en liten handlerunde i dag og kjøpt litt til den lille kommer i januar. Hadde ingen store planer om å handle, men fant noen gode tilbud som jeg ikke kunne unnvære. Var innom Barnas Hus og de har ullstillongs og bodyer til 99 kroner nå, som egentlig koster 139. På HM har de også fått inn ullundertøy, og for baby så koster de 79.50 stykket, så det var ikke så ille. Veldig greit for oss som skal ha baby på vinteren å ha litt ull klart.

Ellers kan jeg anbefale Devold (www.devold.no) sine babyprodukter på det varmeste. de selger også stillongs og bodyer til babyer. Har du større barn, så har de et bedre utvalg av produkter. Jeg kommer hvertfall til å bruke veldig mye ull til den lille gutten som kommer her i huset! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138704999-ullundert%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har selv bestilt Devold body og longs til den lille, synes ikke prisen var så avskrekkende på det som det jeg trodde. bruker mye devold ull selv, og vet med sikkerhet at den ikke klør. jeg er veldig var på ull. derfor blei jeg kjempefornøyd når jeg så at den også fantes til baby :)

Ja, jeg synes produktene deres har blitt bedre og bedre. Har blitt oppfostra på de selv, og har halve leiligheten full av Devold, så har vel en del erfaring. Nå er jeg heldig nok til å ha familie like ved lagerutsalget til Devold da, så får ting ennå litt billigere der :)

Kjøpte forresten lammeskinn på Barnas Hus i går også, og det virker kjempebra. På tilbud til og med :)

Tror ikke det er mulig å bestille direkte fra devold.no, men regner med det er andre leverandører som selger devold produkter over nett. Ellers pleier G-sport å selge devold produkter. Samme med Sportshuset. Litt usikker på hva de fører av babyklærne da, men de har mye av barneundertøyet hvertfall.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...