Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Kanskje ikke videre i den forstand, men mannen min er litt irritert for de i bhg lyver og ikke tar selvkritik... Dette gjelder bleieskift da.. Jenta vår har gått 3 uker i bhg, og iløpet av 1 1/2 uke var det 2 ganger hu ikke ble skifta på.. Dette vet vi fordi hu sendes med up&go bleie og i bhg har hu kun tapebleier.. I tillegg har bleiene vært skikkelig fulle av tiss... Første gangen lot vi det passere, men andre gangen tok vi det opp. Og da gikk de i forsvar med engang å sa de hadde veldig gode rutiner på dette. Og at jenta vår hadde hatt noen up&go bleier liggende igjen fra før.. Da skjønte vi lite da vi kun har hatt med en bleiepakke så langt og det var tapebleier. Jeg har selv jobbet i bhg, så første dagen vi var der på besøk så sa jeg: dere vil vel ikke ha up&go bleier, og det ville de ikke. Noe som seinere også sto i et infoskriv. Så vi har altså aldri hatt med noe up&go bleier i bhg og jeg skifta selv på jenta mi en dag hu bæsja etter jeg henta hu og det lå ingen up&go bleier i hylla hennes, og dette var før denne episoden inntraff.. Ble litt langt dette, men som jeg skrev først så er mannen min så irritert fordi de faktisk lyver om dette og setter oss i et dårlig lys, når det faktisk er de som har gjort feil her.. Hadde dere bare latt det passere og følt dere ferdig med denne saken nå, eller ikke?
Mrs. Bouquet Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 HAdde latt det passere, men ikke følt meg ferdig med saken med mindre det ikke skjer igjen på lengre tider. Skjer det f.eks en gang til før jul hadde jeg tatt det opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg hadde latt det passere, og heller fulgt nøye med. Dere har tatt det opp, og jeg vil tro at de kommer til å passe nøye på. Det er menneskelig å ville forsøke å bortforklare.. Og jeg kan da ikke se at de setter dere i et dårlig lys?? Barnehageansatte er bare mennesker de også. Og siden du selv har jobbet i barnehage, så vet du at ansattes forhold til foreldrene kan prege deres forhold til barna.
Junipien Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg har hørt om noen som var i samme situasjon som dere og de merket bleien på morgenen. Så ser dere når dere henter om det er den samme bleien. Paranoiaen lenge leve, men når det er ens egen unge... :-D
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Er enig med Junipien. Merk bleien diskret og sjekk hver dag. Om ikke det skjer igjen over et par uker, så legg det bak dere. Da var det nok bare en "dårlig uke".
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Takk for svar damer Vi lar det ligge, så får vi se hvordan det går videre. Bare så irriterende når vi vet at de ikke har skifta, men selv påstår at de har det, med bleier snuppa (eller noen av de andre barna) aldri har hatt i bhg... hehe... Du som nevnte at de er bare mennesker, selvfølgelig, men det er da vel menneskelig å innrømme feil også selv om det er vanskelig?!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 I barnehagen "vår", har de bleieskift to ganger om dagen, en gang før og en gang etter lunch. De har et skjema ved stellebordet som de krysser av på, for å forsikre seg om at alle har fått bleieskift den dagen. Kanskje en sak for foreldreutvalget og ta tak i?
Crhanne Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Har hørt om flere som opplever at barnet ikke har fått ny bleie iløp av en hel dag i bhg, I den barnehagen sønn min går har di fast bleieskift etter første måltid, ca kl 10.30. å etter 2 måltid 14.30. Heldigvis bruker sønn min å besje på førmiddagen, så da vet jeg at han blir byttet på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå