Gå til innhold

Hvorfor bare sovner hun ved brystet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig klart å få henne til å ta brystet. Fremdeles får hun flaske iblant,men om natta er det kun pupp. Men jeg tror ikke hun spiser seg mett ved brystet. Suger noen tak og så sovner hun. Prøver å stimulere henne til å suge ved å gni henne under føttene, men hun sovner fort igjen. Det er som om det kommer sovemedisin ut gjennom puppen!:)

Skal jeg bare gi henne mat når hun vil, lære henne at det er kun fra puppen maten kommer? Jenta er 3,5 uker gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i samme situasjon.Gutten sovnet ved puppen hele tiden.Men e ga ikke opp, e ga han bare pupp videre når han selv ville ha den. Og nå går det supert. Han er 4 mnd snart. Så stå på. Pupp er det beste for jenta de og veldig lettvindt.Glad e ikke ga opp denne gangen.

Skrevet

Det er fordi hun er så liten, sikker på det går over etter hvert.....

Skrevet

Berre legg ho til ofte, så går det seg sannsynlegvis til etter kvart. Du kan jo ta ein tur på helsestasjonen og sjekke at vekta går oppover, for sikkerheits skuld.

Jenta vår hadde eit snev av gulsott og var derfor veldig søvnig dei første vekene Eg måtte vekke ho annankvar time for å mate, fordi ho sovna etter max 5 min kvar gong eg la ho til. Men då ho var 14 dagar gamal hadde ho lagt såpass bra på seg at eg ikkje trengte å vekke ho meir. Vekta fortsette å gå fint oppover likevel.

La babyen styre du, så lenge vekta går rette vegen.

Lykke til vidare :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...