Gå til innhold

hva veier deres unger,,,, mai baby her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min blir 4 mnd på mandag som kommer og veier 6770g og 65,5 lang.. deres unge da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår var 4 mnd den 7.sept og vi var på 4 mnd kontroll sist fredag. Da veide junior 6895gr og var 66cm.

Skrevet

Min gutt er 6,5 måneder han og veier 7240 gr og 68,5 cm....så han er ikke så stor av seg han akkurat

Skrevet

ammer du gutten eller? føler ikke min er noe særlig stor heller så har vært mange ganger e har vurdert å slutte å amme.. for e har følt han er tynn.. men følger kurven og er ikke noe å bekymre seg sier helsesøster..

Skrevet

Var på kontroll idag.6560g og 61,5cm lang er 4mnd i marra

Skrevet

Min er akkurat blitt 3 mnd. Han er 64cm og 7540gram.

Skrevet

min er 4 uker idag og ble veid i går 5000g

fødselsvekta hans var 4055g

Skrevet

Mi jente var 4mnd i går (15sept.) Hun var sist uke 6950g, 61cm lang,59cm hode omkrets

Skrevet

Hei,

Vida har gått fra å være en liten "flis" på 2995gr/47cm til 7660gr/65,5cm (hun var også 4mnd igår, 15 sept) WOW ;o)

Skrevet

Nesten bare "småunger" jo;)

Knotten er født 26 mai, og veide på 3 mnd kontrollen 7,4 og var 65 cm lang.

Nå tipper jeg hun veier nesten 8,5 og har strukket seg ca 2 cm.

Skrevet

Sist jeg veide lille gutten min, var for 1 uke siden, da var han 5230 gram..... Det var når han var 8 uker......

Skrevet

Jenta mi er 2,5 mnd. Hun er ca 6,5 kg og rundt 61 cm (målt med tommestokk hehe)

Skrevet

Min er også Maibaby, altså 4.mnd nå nylig !

Og han veier nå 7430g og 69.5 lang

Skrevet

Min jente er snart 2 mnd. Var på kontroll igår. Hun veier 4240g og er 53 cm lang.

Skrevet

2 dager etter sin 4månedersdag veide lillegull 6690 g og var 64 lang.

Skrevet

vesla ble veid på 4 mnd.kontrollen den 10.sept. og var 7,3 kg og 62,5 cm. akkurat perfekt=D hun følger sin egen kurve=)

Skrevet

Lillemann her var 8,1 da han var 4mnd forrige uke- hvet ikke hvor lang han er da, men han må ha str 74 hvertfall...

Skrevet

Får slenge meg på Mor til Sofie og DollyD i "ble 4 mnd den 15.september-klubben": jenta mi er littegrann mindre ser jeg, er 6130 gr nå, men akkurat passe allikevel :)

Skrevet

Snuppa mi blir 5 mnd 1 oktober og veier vel ca 5 kilo nå:) men hun er født 7 uker fortidlig da så veier litt mindre enn termin fødte:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...