Gå til innhold

Easywalker sky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med den? Den veier relativt lite gjør den ikke? Og blir ganske liten sammenslått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja sjekk hjemmesiden easywalker.nl for vekt og mål.... Men den blir liten ja, og er smidig... God plass til barnet lenge og ganske stabil til å være trehjuling. Gode lufthjul.. Liker ikke glidlåsene for å endre ryggstilling, det er det eneste negative jeg har oppdaget med denne.. Prøvde den i butikken med søskenbrettet bak og det var god plass til å gå bak likevel :-)

Skrevet

Jeg hr den og er STOR fornøyd :)

Den veier veldig lite og den blir liten når den er er sammenslått.Noe som er et must mener jeg da. Ser at ei her skrevet at hun irriterer seg over glidelåsene, det gjør ikke jeg, jeg synes de er skikkelig kjekke å bruke. Det er en vogn som er lett å styre og den er stabil.Det eneste jeg vil gi den minus for er at det kan være vanskelig å komme til handlekurven under vogna. og noen ganger irriterer jeg meg over regntrekket fordi jeg syns det er for stivt,mens samboer mener det er supert.så smak å behag :) Men alt i alt så vil jeg ikke ha noe annen vogn enn denne :)

Skrevet

Vi har Easywalker Sky og er veldig fornøyd med den nå etter at vi ble ferdig med å bruke bagen og kun bruker sportsvogna. En liten ting til er at om du har muligheten, så kjøp den på Happyland på Svinesund. Billigere og bedre service enn her på berget.

Du spør om den blir liten. Det kommer litt an på hvordan du ser det. Vi har en stor stasjonsvogn og ved siden av vogna så får vi plass til fire handleposer med mat, to treningsbagger og en pc-bag (det var det som stod der i går :) ). Da er det ganske fullt.

Dette er noen fordeler og ulemper slik vi ser det.

Fordeler:

- er av de letteste på markedet, kun 9 kilo.

- lutrolig ett å legge sammen

- alt av stoff kan vaske i maskin på 40 grader (dvs at hele sportsdelen kan vaskes i maskin)

- triller godt og stødig på de aller fleste underlag og god demping (skogsveier, sti til en viss grad, gress, våt slapsesnø etc)

- pga avstanden mellom hjulene er den også stødig når barnet sitter/ ligger/ sover i vogna. Det skal mye til før den velter. Våres jente elsker å rugge frem og tilbake når hun kjeder seg/ våkner , så vi har testes :)

- sportsdelen kan legges helt ned slik at du kan bytte til den tidlig.

- glidelåsene som regulerer sittestilling gir en "myk" sittestilling slik at det er mulig å sette babyen opp litt selv om ungen ikke helt sitter selv enda.

Ulemper:

- Bagen er relativt liten og har en maksbegrensning på 9-10 kilo

- Pinnen som bagen hviler på på den ene siden sitter ikke godt, den løsner slik at bagen blir liggende skrått. Dette er en produksjonsfeil og skal nå være fikset (gjelder fom mai 2007 har vi fått beskjed om). Er en reklamasjonssak.

- Det kan være litt hardt å få løsnet bagen fra understellet når man skal legge sammen vogna. Bagen må tas av understellet for å legge sammen vogna.

- handlekurven er liten, men er festet med borrelås slik at det er mulig å få relativt mye nedi alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...