Gå til innhold

Babymage :)


Marianne :0)

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått babymage? Jeg er nå 11-4 og synes det syns skikkelig... jeg klarer ikke skjule at jeg er gravid. Er litt overaska over hvor fort jeg fikk mage. Trodde det skulle bli lenge til. Er min første :) Har fremdeles de samme buksene... men tror ikke det er så lenge til jeg må ta meg en rael shoppingrunde ;) Sett inn bilder også, et hadde vært artid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er er straks i uke 10 og har alvorlige problemer med å skjule den voksende magen.. Syns det er litt vanskelig, for jeg må holde det skjult på jobben en god stund et par uker til av ulike grunner. Har en mammabukse og det er så deilig å gå i den, men den fremhever gravidmagen fordi man unngår "valker", hvis du skjønner hva jeg mener?! :) Så jeg aner ikke hvordan jeg skal kle meg framover, sliter hver morgen for å finne et antrekk..

 

Men, syns jo det er deilig og artig at jeg endelig har fått litt mage også da, det begynner å gå opp litt for meg nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun hettegensere som er litt store på jobb for tiden!:) Pleier å pynte meg en del på jobb (trenger ikke det i imitt yrke) men nå for tiden er unnskyldningen bare at "det er så deilig å bare hie på seg baggy klær"!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 +5 og har helt klart fått babymage. Merker det også fordi folk har begynt å ta på magen de siste ukene. Var litt uvant i begynnelsen, men deilig at kulen synes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det skikkelig mage! Er 12+1 i dag, men har hatt kul i flere uker... Er nr. to dette da, og da kommer visst magen fortere, noe som stemmer her iallefall:) Legen spurte også om jeg kunne blitt garvid tidligere enn jeg tror for livmora mi var så høyt oppe, noe som er lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er 12+6 i dag og den eneste som kan se noe, tror han kanskje såvidt, er mannen min. Dere er heldige. Jeg går i helt vanlige klær og det er ingen som kan se at jeg er gravid. Syns det er litt kjedelig jeg da. Kos dere med magene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nurkfrid:

 

slapp av! magen kommer tidsnok den! det skal jeg love deg! fikk mage tidlig sist jeg var gravid.. syns det var slitsomt å ha mage så lenge! og begynne med mamma klær i uke 12 liksom, ble dritt lei de!;)

 

trøst deg med det! ;)

 

magen kommer over natten skal jeg si deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er i 14uke og ser offisielt gravid ut, bortsett fra at magen er mere slapp enn en høygravid mage.. Tror folk ville tippa at jeg var dobbelt så langt i svangerskapet. Begynner å lure på om jeg har riktig termin eller om der er flere.. kødder ikke altså, magen er diger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akkurat i denne perioden savner du sikker å ha en liten mage.. men to meg den kommer tidsnok å lei av den kommer du sikkert til å bli.. å skulle ønske den va mendre litt lengre..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...