Gå til innhold

Dere som bærer.. SE HIT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler dere på barnet på bæretur nå??

5-10 grader..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut www.tettinntil.no, regner med at det er mange svar der vedr. dette nå! ;) Lurer litt på det samme selv.. jammen har temperaturen plutselig endret seg..

Skrevet

Jeg tar på henne strømpebukse, bukse, tykke tøfler, body, strikkagenser og lue. Jeg tar også på meg samboerns snowboardjakke/hettegenserjakke og bruker en sånn votteklype som jeg fester ca midt på gensern/jakka (skjønner??) - for jeg får jo ikke glidelåsen igjen.. Da blir det lunt og godt for snuppa og meg;-)

Skrevet

Jeg har på body, bukse, sokker, fleecejakke og lue, og jeg går også med samboers jakke, som oftest fleecejakke som jeg tuller rundt henne slik at det dekker føttene og armene helt (bærer henne på magen), og jeg lukker glidlåsen nesten helt :-)

Når det blir kaldere blir det strømpebukse i tillegg, og så venter jeg på noen boots som jeg gleder meg til at hun skal få på føttene sine.

Skrevet

body og strømpebukse og vindtett dress nå i str 68. Lue og tette ullsokker som "sko". Når hun blir hakket større har jeg tenkt å bruke en reimadress som jeg fikk i str 74. Supplerer på med ull under etterhvert som det trengs.

Skrevet

Naa bor jo vi i varmere strok akkurat naa, men naar det er kaldt i norge synes eg leggings er helt genialt paa baerebarn:) Strikka noen selv i alpakkaull og de holder beina gode og varme (utenpaa strompebukse visst det er ekstra kaldt da). Fort at beina blir kalde siden de henger litt ut;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...