Iselilja Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Trenger bilder av familien til barnehagen i morgen, og printeren har selvfølgelig tatt kvelden... Har "nettopp" flyttet til området, og er ikke så kjent ennå. Finnes det en fotobutikk her, eller en annen butikk, hvor det er mulig å få printet ut bilder?
Gulosten™ Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 De har Fotoknudsen butikk på både Ski og Strømmen storsenter hvis det hjelper...
Iselilja Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Takk, det blir sikkert det nærmeste ja. Da får vi suse innom der før bhg i morgen. Heldigvis god tid
melkekua™ Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Vestby Fotosenter (i sentrum, det lille sentrum som er hehe) ordner det mener jeg.
Iselilja Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Ja, flyttet til Son i sommer, men er fortsatt ikke helt orientert Bor du også i Son? Nydelig sted da! Vi trives kjempegodt! Deilig å ha rusleavstand til både stranda og "marka"
Iselilja Skrevet 16. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2008 Tusen takk! Vi prøver der. Får screene sentrumen i morgen på jakt etter Vestby Fotosenter
Gjest Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Ja jeg bor i Son. Flyttet hit for 3 år siden og vi trives kjempegodt:) Send meg gjerne en pm om du vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå