*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Vi har startet en trend i vennegjengen at nå vi blr invitert på noe "ekstra" (hyttetur,båttur osv) Tar vi med oss en kurv med drike ol i til de som er så hyggelig å inviterer:) Nå står det helt stille i toppen å tenkte kanskje dere kunne hjelpe meg litt? Takk:)
*Darkspotted* Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 inne på lettvint.no kan du bestille gavekurver med forskjellig frukt i. de er kjempe god og i forskjellige størrelser. godt og sunt =)
smilan Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg er fan av å gi bort kurver, syns det er skikkelig gøy å få selv oxo. the, sil, kaffe, kopper, vin, glass, ost, kjeks, duk, servietter, lys, varme-massasjeolje, små sitatbøker om forskjellige ting. Ja you name it altså... Her er det opp til hva du har av utvalg i de forskjellige butikkene... Håper fantasien løper nå :-) Lykke til og gooood tur
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Er det spleisepresang eller fra deg alene? Hvis det er spleis kan dere jo kjøpe en flaske vin og feks de vinglassene mottageren samler på om hun er av den typen. Vin ost og kjeks, med kokebok? Baileys og god kaffe, inkl krokanstenger, kanskje noen gode tøfler, raggsokker, noe snopeaktig - skikkelig høst-/vinterkurv )
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 Tusen takk for fine forslag:) Kurven er fra meg og mannen alene. Det gjör ikke noe om den koster noen hundrelapper da jeg også synes at det kjempe göy å gi bort. Vi må nok holde oss til ett höst tema, da vi pleier å bruke anledningen som tema og til helgen skal vi på hytte tur å bade i badestamp å kose oss ute i naturen. Så kanskje litt höst kos med en god vin og litt gode tjukke sokker å sjokolade:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå