Gå til innhold

Huff, har så dålig samvittighet for at jeg ikke får trent så mye...

Anbefalte innlegg

Hadde en plan om å få trent flere ganger i uka, i og med at formen forsåvidt er veldig bra. Men når jeg kommer hjem etter åttetimers arbeidsdag, og ofte må jobbe mer etter middag igjen, sliter jeg med å finne tid og overskudd til treninga. Er bare "støttemedlem" på treningssenteret for tida... Var ikke sånn det skulle bli. Må skjerpe meg!

Fortsetter under...

Samma her! Sliter med å ha overskudd til trening.

Prøver å få det til fra morgon av, før jobb. Men så sover eg så dårleg om natta også blir det til at eg sover litt ekstra i staden.

vet dere jenter.. dere som der ute ikke får trent.. hvis dere er så heldige å være på jobb denne tiden.. så er dere i nok fysisk aktivitet, uansett jobb dere er i.. stort sett da... hmm.. synes ikke dere skal ha dårlig samvittighet jeg:) er verre med de som ligger hjemme hele dagen å (purker på sofaen) NÅR de faktisk KAN bevege litt på seg/gå en tur, en tur te butikken, besøke noen kjente.. noe ale det.. dette er ikke en lekse te noen, men bare høy tenking..:) bra gjort dere som faktisk klarer å være i aktivitet av noe slag, er ikke alle som kan det..som meg selv, jeg gjør alt av hjemme ting, husarbeid osv. etter en dag jeg har gjort allrent er det bra trim synes jeg:)

Men Nala, må du jobbe så masse? Både før og etter middag? Vet ikke åssen jobb du har, men om du har mulighet til det - ville jeg prioritert å gå meg en tur etter middag i stedenfor å jobbe enda mer!!!

Nå jobber jeg offentlig (er politi), men der har vi f eks krav på 2 timer trening i arbeidstida pr uke. Det hjelper jo litt:D I tillegg er vel de fleste arbeidsgivere litt forståelsesfulle, og skjønner om du har lyst å bevege deg litt/ gå litt tidligere noen dager for å trene og heller jobbe inn andre dager...

Jeg var treningsnarko før jeg ble gravid, og har heldigvis vært i god form så langt (bortsett fra at jeg var ekstremt trøtt i starten). Har tatt litt kortere økter, men fortsatt vært på sats nesten hver dag. Det er jo ikke noe must, men var viktig for meg fordi jeg var så vant til trening fra før!

Håper du klarer å få tid til noen turer innimellom jobbinga, og husk at du trenger tid til å slappe av også....viktig å kose seg med graviditeten siden du ellers er i grei form;)

Jobber som lærer på nytt trinn, og med en ny rektor som har store planer for skolen. Så det blir masse jobb i forhold til planer som skal være klare innen høstferien og nye krav rektor kommer med. Men håper og tror at alt kommer til å roe seg ned etter høstferien :) Da blir det tid til trening da :)

Har fått trena litt i gymtimen sammen med ungene i dag da :)

Viktig med fysisk aktivitet, om man er i formtil å trene som gravid. Jeg prioriterer trening foran mye annet. Hjelper på både overskudd og humøret! Venter nr 7 og trener 4-5 ganger i uka. Blir jo litt avhengig av det. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var flinkere til å ta livet litt mer med ro og slappe av litt. Viktig å lytte til kroppen og kose seg litt innimellom, spesilet når man er gravid.Så ikke ha så dårlig samvittighet, men tren når du har tid og lyst!

Annonse

Oj, nummer 7? Kroppen din må jo være sterk;)

Jeg er støttemedlem på Sats om dagen.... med dårlig samvittighet. Jobber 100%, så må gå turer med hunden vår... ¨men har stadig planer om trening uten at det har blitt noe særlig av det....sukk.

Skal bli frisk først nå, og så !! ;) optimist:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...