Gå til innhold

2-3 mnd og soving- igjen =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på når dere har siste hvil før kvelden?

Tror rett og slett tulla mi har problemer med å finne roen for kvelden fordi hun er overtrøtt, men syntes samtidig det er litt vrient å la henne sove etter klokka fem.

Nå er hun stuptrøtt, og jeg lurer på om jeg rett og slett skal prøve å ta kveldsstellet halv seks....

Dersom jeg sliter med leggingen idag får jeg prøve å gi henne en hvil 5-6 i morgen og legge henne senere....

Vanligvis begyynner jeg stellet i sekstiden, men hun sovner kanskje ikke skikkelig før i halv ti, selv om hun er veldig trøtt...

Hvilke rutiner har dere rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Jeg prøver å ikke la datteren min sove etter kl 18. Er ikke alltid like enkelt, men hvis hun er veldig trøtt så pleier vi å bade og ta på pysj. Pleier å våkne litt av det. Så er det litt mat og kos så blir plutselig kl 19.30-20.00. Pleier å legge henne til de tider.

Men noen ganger så går ikke det, og da lar jeg henne bare sove litt så vekker jeg henne i 18.30-19.00 tiden.

Er ikke så lett å styre søvnmønstere til de når de er så små. Alle dager er så forskjellige. Noen dager sover hun mye på dagen, andre dager nesten ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...