Gå til innhold

trøtt sliten sulten kor e energien blitt av ?

Anbefalte innlegg

i dag sov æ t 12 nu e kl blitt 16.30 og e dautrøtt , sliten og sjønna ikke koffør har jo ikke vært ute i dag kun lagt inne og sett på tv og har prøvd og finne energi til oppvasken som skriker etter og bli tatt. e ikke noe kvalm, men har ei helvettes haupine og små svimmel off 8 uker på vei, trenger og sove litt og se om det hjelper og mat spiser æ hele tia mat mat mat..

kan det være blod trykke som e lavt ellr kansje blodprosenten ? sia æ e så trøtt og slitn

klem t dokk alle

Fortsetter under...

Neida, helt normalt!!Føles egentlig ut som noen har kjørt over deg med buss, og du ikke har vært på fylla og ikke sovet på 2-3 døgn!

Men hos meg ble det bedre i 2.tri og så kom det vel tilbake i 3.tri sist jeg var gravid. Nå har jeg jo en på 9 mnd så jeg har ikke tid til å være trøtt.(selv om jeg bare har lyst til å sove)

Så vist dette er din første så kos deg ta vare på deg selv og sov sov sov!så mye du kan!!!

(det blir ikke mye av det når bebi kommer heller:)

Kos deg:)

Skriver under på denne! Jeg er kvalm stort sett hele døgnet (liten pause på ettermiddagen), og fullstendig fri for energi. Sist jeg var gravid merket jeg ingenting før jeg kjente første sparket, mens nå er jeg helt kjørt, alt er tungt og kvalmt, blæh. Takk og pris for at premien er så fantastisk, hold ut og tenk framover jenter - 2.trimester bruker å være bedre, og til våren har vi et lite nurk i armene :) Sender også en stor klem :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...