Gå til innhold

Hvorfor er hun plustelig så urlolig om natten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår jente er snart 5 mnd, og de første 3 mnd var hun kjempeflink med sovingen. Da som hun i 4-5 timer i strekk før hun skulle ha mat, og vi kom raskt ned til kun en mating for natten. Nå skjer det rett som det er at hun ikke trenger mat i det hele tatt, men nå har hun til gjengjeld begynt å våkne mye oftere på natten. Det er bare smokken som skal til, så sovner hun igjen, så det er ikke timevis med hyling vi snakker om her, men vi blir jo vekket og søvnen vår blir veldig oppstykket, og det er slitsomt. Hvorfor er hun plutselig så urolig på natta nå? Vi prøver none ganger med mat igjen, fordi vi lurer på om hun kan være sulten likevel, men det hjelper ikke, snarere tvert i mot. Da hun i natt våknet for 4 gang, gav jeg henne mat, og da ble hun liggende våken i over en time....grrr...noen som har none gode råd? Bør hun snart på eget rom?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter på denne!

Dette høres ut som min situasjon... Jenta vår på 7 mnd har de siste 2 mnd våknet 4-5 ganger hver natt, hun legger seg rundt 21, og sover til 09, med et lite måltid rundt 07, men er altså våken en del ganger mellom disse tidene... Hun sov bra før dette, kunne gå opptil 10 timer med sammenhengende søvn, savner det!

detter er grusomt slitsomt i lengden, er nesten slik at jeg kvir meg til å ligge meg om kvelden...

Skal bare litt trøst til så sovner hun igjen, ikke interesert i mat...

Hun bruker ikke smokk, blir bare stressa viss hun får den..

Håper noen kan gi oss svar og hjelp??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...