Gå til innhold

Begynner på reductil i morgen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg går på Reductil,og har gått ned 17kilo så langt. Målet mitt er 30kg.

Det er utrolig godt å kunne gå ned,jeg føler meg mye bedre allerede,alt er så mye lettere!! Jeg er veldig takknemlig for at disse tbl kan hjelpe meg, så da satser vi på at de hjelper for deg og! Tror bare man må være litt innstilt på det selv og,bli mer aktiv,og det blir jo lettere når man får gått ned og! Ønsker deg lykke til med vektreduksjonen!!

• 1 måned senere...

Jeg begynnte igår:) Har planer om å gå ned 30 kilo.

Jeg fikk beskjed av legen at tablettene kostet 700kr, men fikk meg en positiv overaskelse på apoteket. 382.50kr skulle hun ha:)

Det skjer ikke så mye inne på dette forumet ser det ut til.

Hvor mange mg startet dere på? Jeg fikk 15mg med en gang.

Håper virkelig at disse tablettene virker på meg. Jeg prøver å spise sunt i tilegg til turer.

Hei. Jeg begynte også på Reductil (10mg) på fredag. Jeg har også 25-30 kg å gå ned over sikt. Tror de virker, kjennes slik ut....

Lurer på en ting: I tillegg til å spise "sunt" hva slags trim/trening driver dere med?

Jeg går en halv time/tre kvarter hver kveld, samt sit-ups og push-ups før jeg går i seng.

Leser jo at mange går ned utrolig mange kilo på ganske kort tid, derfor kunne det være intr. å høre hva dere gjør:)

• 1 måned senere...

Annonse

Jeg vet ikke hvor mye som er vanlig å gå ned i uka når man bruker Reductil. Men jeg har gått ned 7.5 kilo på 6 uker. Og må vel si at jeg ikke har vært så flink til å trene. Legen min vil ikke at jeg skal gå ned for fort. Da jeg gikk ned 4kilo på 2uker syner han det var mye. Kiloene skal ikke rase men gå slakt ned. ( Ikke | men \ viste han meg på dataen. Han hadde lagd oversikt over vekta mi osv.)

Ja det er en full remse med bivirkninger og alle kan ikke ta de.

Jeg har fått 3 "bivirkninger." Ble veldig hard i magen til å begynne med, men det ser ut til å bedre seg nå. Blir fortere mett. Eller blir ikke mett som før. Det stopper seg på en måte. Og smaken har forandret seg. Men det er bare bra for meg;) Jeg var avhengig av cola, men allerede dagen etter med Reductil så smakte cola vondt. Og det gjør den enda.

• 4 måneder senere...

Har gått på reductil i 3 måneder, for meg var det ikke vits i og fortsette da jeg gikk ned kun 4 kilo på den tiden. Nå har jeg klagd til legen fordi jeg rett og slett hater kroppen min og ikke orker og se meg selv i speilet. Før jeg fikk barn veide jeg 65 kilo og da synes jeg selv jeg var tjukk. Sa også til legen at jeg stresset veldig med dette og gå ned i vekt og det sa hun kunne forsinke prosessen noe jeg er helt enig i. Har nå fått time til xtravaganza og skal dit til konsultasjon om noen dager. Piller kommer jeg aldri noensinne til og ta for og gå ned i vekt. Tror forøvrig noe har skjedd med kroppen min etter 3 svangerskap for etter nr 1 var det rimelig lett og gå ned i vekt, gikk ned 13 kilo på et grete roede kurs faktisk!

Er villig til og prøve noe nytt, men ikke slankeoperasjon der går grensen!

Legen min har også tatt blodprøver av meg om jeg kan være insulinresisent, de kommer det vel svar på snart får jeg håpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...