Gå til innhold

du som har fettsugd lårene dine, eller andre som har gjort det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det lang ventetid? Fra konsultasjon til operasjon? Hvordan ble du møtt av lege/sykepleier?

Hvor lenge blir/var du borte fra jobb?

Har planer om å ta "håndtakene" mine. lurer på om jeg også skal ta utside lår for å få bedre "form" når jeg går ned i vekt forsvinner alt bortsett fra disse. Er jo ingen klær som ser bra ut på eller passer pga dette. Har minimal midje..

Setter pris på svar.

PS jeg VET det er risiko osv så trenger ikke kommentarer vedrørende dette..

Fortsetter under...

Skrevet

Hvor mye koster fettsuging?

Hilsen tjukkebolla

Skrevet

hoftene koster ca 17000. så det er dyrt. Ridebukselår koster ca 19. Der jeg skal gjøre det blir det billigere hvis man tar to områder samtidig. Bruker jo kortere tid og mindre utstyr osv enn hvis man tar det i to omganger.

Skrevet

Jeg har fettsugd både ridebukselår og hofter. Hadde tenkt på det lenge fordi jeg var så lei av at utsiden av lårene alltid stakk ut fra alle klær jeg brukte. Fikk ta hoftene for halv pris (tror det er vanlig overalt) og angrer absolutt ikke.

Jeg betalte rundt 25 000 for det på Fornebuklinikken for rundt 7 år siden, og jeg gjorde det i sommerferien sånn at jeg ikke trengte fri fra jobben. Det ble ok, men Fornebuklinikken er ikke egentlig så bra. Litt ujevnt ble det, og de behandla meg ikke så bra synes jeg. Legen virka ikke egentlig så interressert, og bare tok en rutinesjekk som konsultasjon før operasjonen en måned senere. På slutten av operasjonen slutta bedøvelsen å virke og jeg begynte å få skrike. Da lukka sykepleieren bare munnen min mens de gjorde seg ferdig.

Jeg gjorde det ikke fordi jeg ville blir tynn eller noe sånt, men fordi jeg var så lei av at bukser og skjørt passa så dårlig pga ridebukselåra. Jeg er fremdeles ikke veldig tynn, men klær ser mye bedre ut på meg nå.

Skrevet

uæh.. Gjorde det vondt eller? Der jeg hadde tenkt til å gjøre det pga halvpris hvis man tar flere.

Nei jeg gjør det heller ikke for å bli tynn men er så irriterende når fettet "bulker" seg over buksekanten, og at jeg ikke kan bruke noe så simpelt som ei joggebukse fordi lårene "stikker" ut. Er ellers normalvektig.

Skrevet

Nei, det var ikke så innmari vondt egentlig. Etterpå kjentes det ut som jeg hadde fått blåmerke over begge låra, men greit nok. Etter operasjonen må du bruke en slags sykkelbukse eller hold-inn bukse i rundt en måned, og det var litt varmt siden jeg gjorde det om sommeren.

Hvis du ikke gjør det for å bli tynn så tror jeg operasjonen passer for deg. Mine ridebukselår var alltid det breieste punktet på kroppen, og ingen kjoler eller noe var fine på meg pga det. Jeg pleier å "glemme" at jeg har gjort dfet for jeg er liksom ikke typen til å ta en sånn operasjon og er ikke så opptatt av kropp og utseende.

Bare spør hvis det er noe mer!

Annonse

Skrevet

Ja. Jeg lurer på hvordan du ser ut i bikini. Hehe. Kan man se det? noen arr der slangen ble ført inn e.l

Nei tynn av det blir jeg neppe. Jeg er normal og vil jo fortsette å være det. Jegvil bare "jevne" ut problemområdene med resten av kroppen..

Skrevet

Jeg har noen små arr bak på hoftene, men det er aldri noen som har klart å se dem- selv når jeg har bedt dem se etter de. På lårene er det enda vanskeligere.

Jeg håper du blir fornøyd etterpå. Det er utrolig deilig å få det gjort, og jeg har heldigvis ikke begynt å tenke at jeg vil ha mer gjort etterpå av sånne operasjoner.

Skrevet

Ok puh ja. Jeg har bestemt meg for at nå skal det gjøres. Jeg har vurdert dette i over to år nå men har enda ikke tatt motet til meg. Tenker jo litt på om det egentlig er nødvendig osv men samtidig så ønsker jeg at buksene skal passe både oppe og nede på en gang..

Ja håper det ikke blir slik at jeg blir hektet. Tviler vel egentlig på det. Er ikke veldig forfengelig eller noe.. Ikke har jeg lommebok til det heller. Hehe.

Men han fjernet "passelig" mengde eller? Redd han tar for mye eller for lite. Mest redd for at han tar for mye.. Dem vet vel kanskje hva dem driver med da.

Jo, Sov du over i nærheten der? Eller kan man dra hjem med en gang? Bor halvannen time unna.. Hva med bilkjøring osv? Spør om mye rart her nå..

Skrevet

Ja, jeg syns han tok passelig mengde. Det ble litt ujevnt, så jeg har en liten grop på den ene sida, men det er greit nok. Ingen kan gjette at jeg har gjort det, for jeg gikk ned litt i vekt på samme tid. Har aldri blitt spurt av familie engang om jeg har tatt fettsuging. Hoftene ble best. Det er selvsagt fremdeles fett der, men det går mer rett ned enn før. Da fikk jeg "love handles" der når jeg la på meg litt, og de er borte nå.

Jeg bor i Oslo, og tok bare taxi hjem fra klinikken. Du kan ikke kjøre selv siden du er groggy, men ta taxi eller få noen til å være med deg. jeg fikk ei venninne til å være hos meg de første dagene. Hun lagde mat, dro på apoteket, osv for meg. Anbefales! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...