Gå til innhold

30+1...Babyen vår veier 1600 gram. Hva veier din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må man på ultralyd for å finne ut hva babyen veier? Er 30+0 i dag og går ut i fra at babyen veier mellom 1300-1600gram.Her på barn i magen står det at den nå skal veie runt 1300g, og i mor-far boken står det ca 1600g, litt forskjell da. Hadde vært artig og visst hva den veide, og hvordan den ligger an i vekst.

Har termin 22.11 (har gått litt i surr med antall uker på vei) og var på UL i går. Lillegutt ble estimert til 2 kg. Dersom veksten fortsetter i samme takt, blir han ca 4 kg ved termin (sa sykepleieren).

Annonse

Jeg er nå 30 uker + 6 og var på 3D ultralyd da jeg var 29 uker + 4. Da veide lillegutt 1610gram. Og sonografen sa at han ville veie 3700gram ved fødsel hvis jeg gikk helt til terminen som er 22.nov.. Jeg tror det er helt normalt jeg..:)

Jeg var på ultralyd i slutten av uke 30 og hun veide 1500gram. Fikk da beskjed at hun ville bli 4500gram om hun kom til termin!! Nå bommer jo de folka med opptil en kilo, men jeg er fast bestemt på å ikke gå overtid, samt at jeg håper at dama hadde røyka noe med varseltrekant på...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...