Gå til innhold

3mnd kontrollen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mini her skrek endel han også. Vet jo at det gjør vondt, men jeg syns egentlig det er greit så lenge det er smerte som jeg vet at er ganske så kortvarig. Var verre etterpå syns jeg. Han var skikkelig sutrette, og det virka som om han hadde vondt i hele kroppen. Da var det er mor som ikke var så høy i hatten.

Håper ikke dere hadde no særlige ettervirkninger, at alt har godt bra!!

Hei:)

Etter at hun våkna opp,så var det full hysterisk skriking i ett sett + at hun fikk feber (38,6)..så var ikke noe koslig det nei:(

Tok nesten ikke pupp heller på grunn av at hun hadde vondt i lårene etter stikkene,og fant ikke noe stilling der lårene hennes ikke ble berørt.

Men nå er alt bra,å virker som hun er tilbake til gamle glade seg, det er UTROLIG godt:)

Vi har også vært på 3mnd kontroll....Det ble en del skriking her også.Jeg syns det var helt grusomt å se min lille gullunge ha det vondt. Den første sprøyta gikk greit,da suttet hun bare ekstra hardt på smokken.Sprøyte nr to var nok vondere.Hun gråt så sårt.Heldigvis gikk det fort over.Vi merket ingen bivirkninger av vaksinene.Godt å komme igang med vaksinene,Glad for at jeg har den muligheten å beskytte ungen min!

Annonse

Har nok ikke så mange tips å komme med. Er egentlig litt typen som syns det er greit å få ting unnagjort, så her sa jeg vel bare at ho skulle stikke og bli ferdig... Trøsta litt mellom stikka da. Jeg snakka vel egentlig til han i håp om at han skulle konsentrere seg mer om det. Så hadde vi med sutten....

Det jeg egentlig er mest glad for var at jeg hadde smertestillende her hjemme etterpå...

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...