Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Til jul, får vi visst ei lita jente i år<3 Alle gleder seg stort, men det er bare et problem: VI KLARER IKKE FINNE NAVN! Vi har tenkt på veldig mange, men klarer liksom ikke finne noe navn... jeg liker litt søte, pene og noen ganger skjeldne navn:) Noen jeg har tenkt på er: *Victoria *Madeleine *Emily *Tora *Fride\Frida *Oda *Marie\Maria (begge oppkaling) *Sunniva *Christine *Tara *Vilja *Olivia *Amalie *Una *Irene *May *Annelise *Sanna\Sanne Puh.... klarer liksom ikke finne det perfekte navnet!!!!:0 HJELP!!!
prebs Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Synes du hadde funnet mange fine navn. Av dine liker jeg godt (tilfeldig rekkefølge): Victoria Fride Frida Oda Marie Maria Sunniva Christine (men ville skrevet Kristine) Amalie Sanne Sanna Synes det er koselig med oppkalling, så jeg tror jeg hadde gått for Marie eller Maria! Noen navn jeg liker godt: Anna Ida Synne Hedvig Johanne Pernille Helene Eline Marte
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg likte aller best: Tora Fride Oda Maria Vilja Syns godt du kan velge ett av dem:P Noen andre forslag i denne stilen: Anna Maja Åsa/Åse Vida Inga Erle Liv Lykke til!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 TUSEN, TUSEN TAKK FOR SVAR:) Maria er oppkaling etter jentas farmor. Synes navnet er utrolig pent. Har tenkt på Maria Sofie, (Sofie er oppkaling etter jentas oldermor:)) Men er fortsatt veeeldig usikker! Åsa er nydelig. Men blir det ikke dumt med Å? Eller gjør det liksom ingen ting? Har også tenkt på Inger. Av de dere har foreslått liker jeg godt: Anna Liv Erle Åsa Maja Hedvig Marte ØNSKER MANGE FLERE FORSLAG!;-)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 *Synne *Ida *Eline *Johanne Glemte disse:-):-):-)
Vipsenmamma Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Victoria - pent, litt snobbete Madeleine - samme Emily - nei Tora - mannhaftig Fride - fint Frida - nei Oda - pent Marie/a - kjedelig Sunniva - greit Christine - pent Tara - nei, heller Taran Vilja - NEI Olivia - nei, dama til Skipper'n, og oliven Amalie - sukk, nå igjen? Una - fint Irene - tja, nei tror jeg May - blir bare Maja Annelise - greit Sanna/Sanne - kallenavn hva med disse Pernille Susanne Elise Ingvild Mone Ellinor
sonne Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Jeg synes Fride/Frida, Marie/Maria, Olivia og Amalie er finest av disse
Vannmann35 Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Maria Sofie var jo flott da :-) Ellers, hva med Maria Olivia? Andre forslag til lite brukte navn: Othilie/a Mina Tina Dina Tilje Tilde Anine Anniken Serine Tomine
Tieran Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Madeleine---> Marlene i stedet Emily Tora Fride Marie\Maria Sunniva Tara Vilja Olivia Una Sanna Disse er de jeg liker av dine forslag. Ville valgt enten Tora, Tara (Taran?), Una eller Vilja tror jeg (ble bare a'endinger, jo ;o )
Cornelianelia Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 Flere fine navn på lista di. Jeg liker best disse: Fride/Frida Oda Maria/Marie Sunniva Olivia Una May Sanna Åsa er også fint. Et tøft navn.
Koseklompen Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 Likte mange av navnene, men her er de jeg likte best: * Marie/Maria (jeg liker veldig oppkalling) * Fride/Frida * Sunniva * Vilja * Sanna/Sanne Her er noen andre som jeg liker godt.... * Linn * Iben * Vårin * Siril * Kristel * Frøya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå