Gå til innhold

Hehehe:) Ei på mødregruppa har en datter med rødt hår og hun har jo selvfølgelig fått navnet Ariel:)

Anbefalte innlegg

Datteren hennes er nydelig og håret kjempefint, bølgete, lang og helt rødt. Synes det er veldig harry av moren å kalle henne Ariel da, moren er ung. var kanskje 17-18 a hun fikk Ariel... Nå venter hun en til. Blir vel en tegneseriefigur det også da:)

Men for all del, søt jente og sikkert søt mamma også.

Fortsetter under...

Ariel er jo er kjempevanlig jødisk navn, både blant jenter og gutter.

Forinder det ikke med tegneseriefiguren, men det er kansje fordi jeg ikke har noe forhold til denne (ingen barn i den rette alderen...)

Synes det var litt tøft jeg da. At hun likner!

hahaha:) Jeg kjenner også denne moren! vet hvilken mødregruppe du snakker om også;-)

Da hun var gravid sa hun at hun ville kalle datteren sjasmin (fra Aladdin)

men så kom datteren ut og var veldig blek og faren var het uenig i at hun skulle hete Sjasmin. Så da fikk han klar beskjed om at han måtte velge mellom Ariel og Sjasmin:D Hahahahaha!

Annonse

Jeg vurderer dette navnet selv jeg!

Men om min datter får rødt hår er vel lite sannsynelig.. Men OM hun hadde fått det så hadde jeg ikke brydd meg om det så lenge hun ikke ble født med fiskehale...

Ariel er et vanvittig harry og fælt navn. Og at det er blitt poppis kan jeg ikke forstå. For det første kan navnet brukes på både gutt og jente, for det andre heter en kjent tegneseriefigur det og for det tredje er det helt grusomt når man ser for seg ei dame på 35 presentere seg som Ariel. STYYYYYGT!!!!!! Uansett hvor mange navn som sikkert blir "vanlige" etterhvert, er det stadig sjokkerende å høre at noen kaller barna sine Carosander, Ariel, Sienna, Linus, Tinus og hva det nå enn ikke er.. grusomme motenavn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...