Tyren71 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hei alle sammen. Hva slags erfaring har dere med trening og eventuelt hva slags trening som er trygt etter innsetting. Har fått beskjed om å ta det med ro samme dag og dagen etter, men at etter det så er trening/aktivitet bare positivt, bare jeg ike løper maraton(ingen fare med det her) Er nok litt psykisk dette med hvor mye og hva slags trening. La meg si det sånn at jeg er ganske på 0 stadie hva trening angår, men har blitt litt opptatt av det da de sier at det kan ha en positiv. Er et snakk om gåturer hver dag eller styrketrening og skikkelig svetting liksom. Noen synspunkter eller erfaringer? Tyr71
Søskenhåp adopterer Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Det er rundt dag 3-4 etter innsett at egget fester seg, så ville nok tatt det relativt med ro fram til det. Det som er positivt er allikevel å bevege seg litt slik at blodgjennomstrømmingen kommer i gang også "nedi der" - så da er spaserturer tingen. Ingen hopping, spretting eller tunge løft! Derfor utgår vel styrketrening og aerobic ei ukes tid i alle fall...
lindynatt Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 En ny dasnk studie, viser at trening fører til høyere fare for abort, stod noe omd et i avisene forrige uke. Altså ta det heller rolig, gå tur osv men ikke hard trening ol
Nøtt Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg jogget i rugetida ved ett av forsøkene. Jeg angret veldig på løpeturene mine da jeg ikke ble gravid, men tror nok ikke jeg ville blitt gravid uansett. Men man vet jo aldri.. Nå som jeg ble gravid gikk jeg bare noen få turer i rolig tempo. Holdt meg langt unna store fysiske anstrengelser.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Jeg ville ikke trent, jeg har trent i alle år men når jeg har hatt mine forsøk har jeg ikke trent, har du slitt lenge med å bli gravid og må ha hjelp så dropper du å ta sjanser sånn er det bare.. men andre synes kanskje det er helt greit å trene.. men å ta risker passet ikke meg iallefall.. Gå rolig turer hver dag.. Uansett lykke til med eller uten trening.
Tyren71 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2008 Takk for det:) Rolige turer høres veldig bra ut. Er godt igang med det og sykler litt på ergometer`n. Blir ikke svett engang. Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå