Masaili <3 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Funker det? Må ha nye medisiner siden de jeg bruker nå når jeg får anfall nesten ikke fungerer i det hele tatt... Har hørt at denne nesesprayen skal fungere bra, noen med erfaringer? Bruker Maxalt nå, og det virker av og til, av og til ikke...
lille je Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg brukte det før, og det funka dårlig på meg. Men har hørt andre med veldig god erfaring. Jeg bruker cataflam, funker supert!
melkis Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Har prøvd ut det meste og de funker ikke opptimalt. tar toppen av anfallet men stopper de ikke. Nå beuker jeg noe de kaller "london kuren" som for meg består i 100 mg voltaren stikkpille 1 g paracet og afipran. Før brukte de somadril i steden for voltaren, men den er ikke på markedet lenger.
våken_om_natta Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Funka ikke så bra på meg, men immigran i sprøyteform var bedre! Nå bruker jeg Maxalt og syns det er best. De sprøytene er litt vonde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå