Tjorven1 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Noen som vet om Cirone? Regner med at dette er forumet å høre. Har beg på det nå etter en SA og en MA (er ikke gravid igjen som jeg vet, men kanskje.) Har kun gått på det i 3 dager, men beg å bli trett. Har tidligere lest at enkelte homoner kan gjøre graviditetstester positive, gjelder dette Cirone? Ellers ønsker jeg alle nye og gamle travere på forumet - Lykke Lykke til! I be back!!!
Tommy Girl Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Heisann! Jeg skal også begynne med cirone. Skal ta min første dose i kveld. Har opplevd en sa, en ma og en et normalt svangerskap.Fikk beskjed om å ta min første dose med en gang jeg ble gravid. Blir spennede å se om det vil hjelpe meg til å holde på min lille spire:) Du begynnte med cirone ved eggløsning eller? Tar du det om kvelden? Vi har en spennende tid foran oss:)
Tjorven1 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Hei, gratulerer så hyggelig! Ja, jeg har lest mange "gladhistorier" om jenter som har aborter flere ganger som endelig lykkes når de beg med cirone - og det skal jo vi også! Ikke sant? Jeg beg ved eggløsning ja. Jeg tar det om morgnen, fikk beskjed å røre på meg meg etter jeg har tatt det. Jeg tok feil de første dagene, og lå stille. Men i dag tok jeg og gikk opp etterpå. Men det har kommet litt ut i løp av dagen - det synes jeg er litt ekkelt.. men men må det til så må det til! Hvorfor skal du ta det om kvelden?
Tommy Girl Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg tar det om kvelden for jeg trodde det var riktig...Men, da skal jeg begynne å ta det på morgen jeg også Fikk beskjed av gyn legen at jeg ikke trengte å ta det ved eggløsning i tilfelle jeg ikke ble gravid på første forsøk, det er ikke bra å ta det over tre mnd. Jeg ble gravid i 5pp. Skal nå ta det i første terimester. Ser at legene sier forskjellige ting her inne, det er litt merkelig... Har sikkert med forskjellige sykdomshistorier å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Sikkert et dumt spm, men hva er Cirone?
Tommy Girl Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Det er ikke dumt spm! Var usikker på det før jeg også. Det er et hormontilskudd som det er lurt å prøve om du har mistet spiren to ganger eller flere...Noen kvinner kan prod. for lite progesteron selv da de er gravide, derfor mister de spiren sin.... Håper du skjønner litt mere hva det er nå
Tjorven1 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2008 Ja, jeg vet at man ikke skal ta det over tre mnd. jeg har blitt veldig fort gravid tidligere, kanskje derfor. Legen min skal være den beste i landet på serieaborter, og har doktorgrad i det og jobber bare med fertilitet, så jeg stoler blindt på han. Men som du sier, helt sikkert avhengig av kvinnens historie, jeg har en lang og veldig veldig spesiel historie... Jeg trener gjerne om morgnen og det kommer ut en del da.. men det tror jeg han nevnte. Synes det er litt ekkelt, men må det til så må det til! Men veldig mange "glad historier" om jenter som endelig har klart å få perfekte barn etter å beg på cirone.. så godt å lese! Dette skal vi også klare!
Tommy Girl Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Ja, det er litt ekkelt da det kommer ut igjen...Men, det er verdt det! Håper du blir snart gravid igjen da Tjorven1:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 takk for svar Det er greit å kunne vite litt om hva som er tilgjengelig, for dessverre så virker det som om ikke alle leger har peiling...
Tjorven1 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2008 Det er naturlig nok mange leger som ikke kan så mye om dette feltet - men enormet skremmende hvor mange leger som IKKE innrømmer at de ikke kan det!! Har du mistet 3 ganger, skal du bli sendt til utredning. og miste 1 eller to ganger er dessverre heller regelen enn unntaket, og du blir ikke sendt til utredning - med mindre du har en veldig flink lege. Men tilbake til spørsmålet mitt: - Er det noen her som har erfaringer på godt og vondt med Cirone /Cicrone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå