Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

LISTE:

29.sept

Turbotrolle

Frøya

1.okt

Lillir

2.okt

Irbeka

Cici03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LISTE:

29.sept

Turbotrolle

Frøya

1.okt

Lillir

venter på lykkeliten

2.okt

Irbeka

Cici03

Skrevet

LISTE:

29.sept

Turbotrollet

Frøya

1.okt

Lillir

venter på lykkeliten

2.okt

Irbeka

Cici03

dona

Bare slengte på dona på lista her jeg :) Synd det er et par stykker som har falt fra her da...

Ellers da? Noen symptomer på gang?? Hehe... Jeg hadde en del murringer i magen på fredag og lørdag, men kjenner ikke så mye idag. Skal se det var da egget festet seg :) Hvordan skal vi få uka til å gå fort fram mot testdag???

Skrevet

Hei Turbo:)

Ikke så veldig mye murringer nå, men kjente litt de første to dagene. Fikk en syk smerte i underlivet natt til lørdag...Aner ikke hva det var, men kanskje egget festet seg?? Er det ikke noe som heter festesmerter??

Kan hvertfall leve i håpet om at det går bra denne gangen:)

I morgen reiser vi hjem fra Spania, og det skal bli ubeskrivelig godt!! Jeg er møkk lei av og være her!! Skal vel alltids finne på noe når jeg kommer hjem slik at uka går fort:))

Om egget fester seg denne gangen er det fordi jeg har ligget så mye i senga:))) Har sett utallige episoder av Alias, og tatt livet heeeeeeelt med ro, og så har jeg sovet og sovet og sovet til alle døgnets tider.

Har boikottet det meste av ekstra medisiner denne gangen (Prednisolon, Albyl-E og babyklister). Har bare kosa meg med varmeflaska mi og ullsokkene mine, jeg:)) Ingen skal klage på at ikke jeg holder meg varm denne gangen:))

En ting som faktisk er litt forskjellig denne gangen i forhold til sist er at kroppen min suuuuuuuger til seg Progestanen. Sist hadde jeg følelsen av at alt kom ut igjen. Kanskje det er positivt:)))

Skrevet

Samme her Frøya. Fikk skikkelig stikking i magen her etter at jeg hadde lagt meg i går kveld. Er vel bare lov å drømme om at det var egget som festet seg :) Hehe...

Ellers er jeg faktisk ikke like stresset og bekymret denne gangen som sist. Av den enkle grunn at egget var av topp kvalitet i motsetning til sist da det var bare 2-delt. Og i tillegg har vi jo to på frys, så om det går rett i dass så har vi jo fortsatt mulighet til å få sat tinn egg uten å bruke opp forsøk nr 3. I tillegg har nok det at jeg har hatt fri denne uka hjulpet på også. Godt å slappe av, gå turer og sove når man føler for det :)

Og nå er det bare 8 dager til testing... :) Men kommer nok til å brenne av en test eller to neste søndag tenker jeg. Greit å ha en pekepinn på hva blodprøven kommer til å vise, slik at man psykisk kan forberede seg på det.

Skrevet

Hallo jenter.

Ser dere har skrevet at dere hadde skikkelig stikkinger i magen i går. Det har jeg nå.. men det er vel altfor tidlig til at noe egg kan ha festet eller fester seg hos meg nå??? Jeg satte inn egg i går morres (lørdag)..

Skrevet

Bra du fikk meg med på liste turbotrollet og turboegget. Jeg er mye inne å titter men er ikke så flink til å skrive innlegg. Jeg har også en del murringer i magen men ikke noe som er ubehagelig. Nå håper jeg dagene går fort mot testing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...