Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Er det bare meg som har hatt uttak ennå??? Hvordan går det med dere? Går bare her og venter på at klokka skal bli 14.30 slik at jeg kan få ringt og hørt hvordan de har gått med befruktningen av mine 5 egg jeg fikk ut i går. Egentlig ikke så veldig bekymret for befruktningen siden 7 av 10 ble befruktet sist, men så er det denne delingen da... sukk...
Viktoriana Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Håper du får gode nyheter Turbotrollet. Jeg har hatt uttak i dag. Ble "bare" 7 egg denne gangen så jeg håper de blir befruktet alle sammen så jeg kan få to inn på torsdag. Og kanskje ett eller to i fryseren som sist. Men det er nok å tro på julenissen.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Spenningen stiger, Turbo!! Krysser fingrene for at alt er bra når du snakker med sykehuset!! Viktoriana; er ikke 7 egg bra?? Har du problemer med at de faller fra underveis, kanskje?? Krysser fingrene for at de befrukter og utvikler seg som de skal:) Hvordan det går med meg er det vel ingen tvil om:)) Hehe:))
Viktoriana Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Frøya - Sist gang fikk jeg ut 11, men bare 4 var brukbare til slutt. Derfor litt nervøs med "bare" 7. Men det kan være at det denne gangen er flere gode egg enn sist. Hvem vet?? Litt nervepirrende dette.
elvira 76 Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Hei! Har vært på uttak i dag, fikk ut 8 egg Må si meg fornøyd med d. Nå blir det spennende hvor mange som blir befruktet... Jeg er veldig glad for at uttaket er overstått, har vært rimelig nervøs på forhånd. Jeg skulle egentlig ha akupunktur som smertelindring, men pga sykdom i personale så hadde de ikke tid til d, noe jeg er glad for nå. Greit med litt sterkere saker i dag, d kjentes godt... Lykke til til alle sammen!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Viktoriana; da skjønner jeg at du er bekymret denne gangen. Satser på at de 7 du har fått ut denne gangen er gode kvalitetsegg:) Elvira; grattis med godt resultat på uttak i dag:)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 JIPPI!!!!!!! Alle 5 eggene var blitt befruktet!!!!!!!!!! *Puster lettet ut* Så får vi bare håpe de deler seg fin og da er jeg faktisk RUGER i morgen!!!!!!!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 HURRA!!!! Åh, nå ble jeg glad på dine vegne, Turbo!! JIPPI!!!
lillir Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Hallo jenter.. Våger meg inn her hos dere. Sitter nå og venter på tlf fra Hausken. Har fryseforsøk denne gangen,og alt er klart for innsetting i dag!! Men så er det disse egga da. Ble satt igang tiningsprosess i går ettermiddag,men vet ikke utfallet enda. Utrolig nervepirrende å gå sånn å vente!! Har 4 egg på frys,som er/ var helt optimale. 6 av 7 ble befruktet,og fikk satt inn 2 egg 31 mai. Ble gravid,men hadde en SA i Uke 13. Så har STORE forhåpninger til disse egga! Vil nok bli VELDIG skuffa om ingen skulle overleve,men vi har jo ingen garanti.. Lykke til jenter!! Klem fra meg..
♥Irbeni♥ Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Hei alle sammen! Jeg hadde uttak i går... 17 egg på meg! Fikk telefon fra UNN i formiddag, bare 8 var befruktet! Så er kanskje litt skuffa... får håpe det er 8 gode egg som er igjen! Det blir mulig innsett på meg i morgen, hvis ikke da så blir det lørdag! Så får håpe alt er bra og at jeg snart kan ruge igjen! Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Irbeka: 8 egg er jo bra!!!! Husk bare at når man får ut så mange egg, så er det jo en del av dem som faktisk ikke er modne. Jeg er sikker på at gullegget ditt er blant disse 8!!! Jeg syns det er så merkelig å være ruger igjen! Plutselig har tiden kommet, den som man har gått i ukesvis på medisiner og sett fram imot! Men nå skal jeg slappe av, ta det med ro, spise regelmessig og bare kose meg Ikke stresse som sist!
♥Irbeni♥ Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Heeeeei igjen! Ja det e kanskje det....? Æ e bære så nervøs. Sist ville de ha eggan ute i 5 daga og da møste vi nesten alle. Nu får æ kanskje satt inn i mårra allerede og kanskje de skulle fryse da å.... Håpe Håpe.. Vil så gjerne ha nån på frys, kjenn ikkje æ klar alle de her hormonan på ei stund! Å kor flott Turbo, kos deg så masse i rugetiden, så kommer jeg forhåpentligvis etter i mårra eller lørdag! Ha en flott rugedag
Troika77 Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 Jeg hadde uttak tirsdag, 13 egg, 9 befruktet, men ingen klarte seg.. Skjønner ingentingen... Dette var jo første forsøk, men er skuffet likevel.. Hadde jo håp om at det endelig skulle være vår tur.. Lykke lykke til til dere alle, spennende dager!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #14 Skrevet 18. september 2008 Svarte deg på den andre tråden også Troika, men svarer her også. Du får se på dette første "forsøket" som en test! Så neste gang skjønner kroppen din og eggene hvordan de sakl oppføre seg, og da blir det kalff vettu I alle fall godt at du får forandret medisin neste gang. Alle reagerer jo forskjellig på medisiner, så satser på at Menopur er det som skal til for deg!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #15 Skrevet 18. september 2008 Da er jeg også blitt ruger:)) Av 8 egg var det allerede to som skilte seg veldig godt ut i dag på dag 3:)) De var 8-delt uten tegn til fragementer. 2 av eggene hadde sagt takk for seg, mens de siste 4 skal observeres til lørdag for og se om de egner seg for fryseren:)) Da er det bare for meg og ruge i vei!! Fikk testdato allerede om 11 dager, men dette kan umulig stemme. Det riktige er nok 13 dager sånn som sist:)
Cici03 Skrevet 19. september 2008 #16 Skrevet 19. september 2008 Hallo jenter. Jøss her har det skjedd litt av hvert!! Jeg hadde uttak i går. 7 egg. Skal ringe i dag og høre hvordan det gikk med befruktningen. Kanskje jeg er ruger i løpet av helga?! Masse lykke til til dere alle!!
lillir Skrevet 20. september 2008 #17 Skrevet 20. september 2008 Da er jeg også ruger igjen..:-) Fikk satt inn to optimale egg i går!! Har testdag 1. oktober,hva med dere andre?? Tvi,tvi..:-))
Cici03 Skrevet 20. september 2008 #18 Skrevet 20. september 2008 Jeg ble ruger i dag :-) Fikk et perfekt egg!! Og håper det er gullegget!! Har test dato 2.okt. Lykke til alle sammen!!
dona Skrevet 20. september 2008 #19 Skrevet 20. september 2008 Av 4 egg (2 befruktet) var det en som delte seg fint og ble satt inn 20.08. Krysser fingrene og håper det går bra. Test 2 okt. Lykke til alle sammen.
EvaY76 Skrevet 20. september 2008 #20 Skrevet 20. september 2008 HEISANN! Melder meg på tråden her..... Vart ruger igjen fra i går av! Fekk inn våre 2 siste fryse - egg i denne omgangen. Har hatt 3 uttak, dette er vårt 6. forsøk totalt. Har aldri testa positivt! Dette er meir spennande enn eg har godt av! Egga hadde delt seg i 7 og 8 etter opptining, det skulle jo love bra! Ønsker ALLE rugere LYKKE TIL KLEMKLEM
Gjest Skrevet 20. september 2008 #21 Skrevet 20. september 2008 Gratulerer til alle dere rugere! Når tester dere? Skal vi lage en liste? 29.sept Turbotrollet
Gjest Skrevet 20. september 2008 #22 Skrevet 20. september 2008 Hehe, Turbo, jeg har tenkt samme tanken:))
Gjest Skrevet 20. september 2008 #23 Skrevet 20. september 2008 Gratulerer til alle dere rugere! Når tester dere? Skal vi lage en liste? 29.sept Turbotrolle Frøya
lillir Skrevet 21. september 2008 #24 Skrevet 21. september 2008 Gratulerer til alle dere rugere! Når tester dere? Skal vi lage en liste? 29.sept Turbotrolle Frøya 1.okt Lillir
♥Irbeni♥ Skrevet 21. september 2008 #25 Skrevet 21. september 2008 LISTE: 29.sept Turbotrolle Frøya 1.okt Lillir 2.okt Irbeka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå