Gå til innhold

Fast lege i Bergen Sentrum?

Anbefalte innlegg

Hei. Kan dere hjelpe meg? Jeg må bytte til en ny fastlege i Bergen sentrum. Disse er ledige, Kjenner du til noe av dem? Har dere noe anbefalinger?

Bratland, Svein Zander Sandviken Legekontor

Bredesen, Øystein Sandviksboder Legepraksis

Christensen, Elisabeth M R Øvregaten 11

Dalaker, Carl Fredrik Cort Piil Helsesenter

Elvebakk, Guri Sandviken Legesenter

Eriksen, Ragnhild Sirenne Dr. Ragnhild Eriksen

Flågøy, Hans Georg Kalfaret Legesenter

Folde, John Øyvind Hellen Legekontor

Lie, Hans Petter Engen Legesenter

Magnussen, Zuzana Helsetorget

Mujic, Safet Hellen Legekontor

Thorsen, Tommy A Garden Cort Piil Helsesenter

Wesnes, Øivind Lege Øyvind Wesnes A/S

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138699126-fast-lege-i-bergen-sentrum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk til Elisabeth Christensen i flere år. Kontoret er som å komme inn i en 70-tallsverden, gammeldags, ingen data der. (Er noen år siden nå, kanskje hun har gjort noen oppdateringer). Men, fikk alltid time raskt, og følte meg alltid tatt på alvor og godt ivaretatt. Hadde fortsatt vært pasient der hadde vi ikke flyttet.

Har også vært borti dr.Folde, anbefales ikke.

Hold deg unna Eriksen, har ikke mye "bed side manner". Hun skremte livet av meg når jeg var gravid, tok ul og sa at barnet ikke hadde vokst på 6 uker. Sendte meg til kk uten timeavtale, så jeg kom ikke til før dagen etter. Sov ikke godt den natten nei... De på kk ble ikke overrasket når de så hvilken lege som hadde sendt meg, for å si det sånn... Alt var i orden, hun hadde bare målt feil.

• 1 år senere...

Annonse

Lenge sidan denne vart lagt ut, men eg vil berre nemne min fastlege for eventuelt andre som leiter etter fastlege i Bergen sentrum.

Min fastlege heiter Tommy Thorsen og jobbar ved Cort Piil Helsesenter. Han tek seg god tid (derfor må ein ofte vente litt), men ein føler seg veldig godt ivaretatt og at ein vert tatt seriøst. Dersom vi får fleire barn skal eg definitivt fortsetje hos han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...