Gå til innhold

Tror kanskje jeg kan være gravid....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok en test i går og den kom det en bitteliten tynn stripe på som viste at det er jeg. tok en ny i dag for å være sikker og den ble negativ... :S Problemet er at om jeg er gravid har jeg ikke peiling på hvem som er far til barnet og de 3 alternativene jeg har er ikke så lurt å nevne det for.... Jeg er 100% imot abort, så det er ikke en løsning... Man må vel ikke oppgi navn til trygdekontoret for å få penger derifra? De sa jeg måtte det med forrigemann... Da visste jeg det men ville ikke oppgi det, da nektet de meg å få penger... Noen med erfaringer?

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

du må aldri oppgi fars navn! jeg har 3 venninder og 1 kompis som ikke står noe far til i noen papirer, for han ville ikke være faren dems.. så det er normalt at far ikke nevnes.. så bare ikke oppgi fars navn, de må gi deg penger uansett.. det kan de ikke nekte deg!

Skrev du far ukjent på sykehuset med førstemann? Tror ikke de kan kreve at du skal opplyse hvem far er. Det er jo du som mister barnebidrag, men det får ikke hjelpe.

Ikke for å være belærende, men tenk deg godt om neste gang....barn er veldig sårbare og det kan oppleves som veldig traumatisk å vokse opp uten en far. Men vet jo selvfølgelig ikke hvordan situasjonen din er.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...