math1 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg lurer på om noen har noen tips om en bra sovevogn jeg kan bruke i bhg. datters mi er to år og voks ut av bugabooen nå.. Det jeg syns er viktig er at den kan legges helt ned, og at den ikke er så veldig dyr. Sett på GT safari, men ryggen er visst så kort på den vognen!!! Noen som har tips, eller erfaring med GT safari??
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg valgte TFK Joggster Twist til min gutt. Den er lang og god i ryggen, og virker veldig lun og god når den legges ned. Det er stor plass i den til voksipose og slikt. Jeg kjører til og fra med den, så det er ikke vogn som skal stå i barnehagen da. Til det er den nok for dyr. Og da er vel ikke rådet så godt likevel.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Simo sine sportstriller er ihvertfall de som er størst og de kan bruke lengst.
Nenya^juni2010 Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Hvis det er en vogn du kun skal ha stående i bhg ville jeg kjøpt en brukt simo eller noe. Hvis det er til å bruke ellers og så anbefaler jeg også TFK. Den er en av de lengte vognene og kan brukes leeeenge. Knøtten min på 80 cm har god plass og kan sikkert bruke den til han er 3 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå