math1 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg lurer på om noen har noen tips om en bra sovevogn jeg kan bruke i bhg. datters mi er to år og voks ut av bugabooen nå.. Det jeg syns er viktig er at den kan legges helt ned, og at den ikke er så veldig dyr. Sett på GT safari, men ryggen er visst så kort på den vognen!!! Noen som har tips, eller erfaring med GT safari??
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg ville kjøpt en brukt simo kombi på nettet. Det er den største vognen. GT Safari vet jeg ingenting om... Hvis du likevel skal ha den stående i barnehagen er det greit å kjøpe brukt hvertfall.
sommer og sol:-) Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 eller simo sportstrille... simo 100 heter den nå tror jeg... ryggen blir ikke heelt flat,men er en god sovevogn for de som ikke er babyer....
Medium fikk guttebass Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Har du planer om å kjøpe ny vogn til soving i bhg? Finnes mange, greie og brukte vogner på nett. Du kan forøvrig få min helt gratis. ;o)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Jeg kjøpte en brukt simo kombi til min gutt, han er 2 år og 4mnd. ca 94 cm lang, og han har fin plass til å sove i den vogna Ryggen blir helt flat i den også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå