Smily77 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Lurer på å kjøpe en, hadde vært kjekt å høre folks erfaringer:0=)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Styr unna :-( God å styre med det svingbare hjulet, men der stopper også fordelene med vogna...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg har denne vogna og har vært veldig fornøyd, bortsett fra at ryggen ikke kan settes helt opp. Jeg skal selge mi vogn, den er pent brukt, som ny, bare noen små skrap ved sia framhjulet. Skal selge vogna for 800,den er ett år gammel.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Hei! Av mine 6 vogner er jeg nestbest fornøyd med Quinny speedi. (nr1 hos oss er oth søskenvognen). Lett å legge sammen og lett å trille selv i slapsevær og snø. De sier de ikke får ryggen helt opp, men det er løst med en koffert stropp. (en bagasje stropp som vi har rindt kofferten har vi tatt rundt håndtaket og strammet inn - detter er veldig enkelt. Vi er en jente gjeng på 5 som alle har hatt denne vognen fra den kom i 2003/04 og løste det med ryggen lett, for når barnet ønsker å sove opner du bare stroppen igjen og regulerer ryggen etter ønske) Jeg har som sagt noen vogner og er veldig førnøyd med denne - har den ennå til nr 2 nå. Og nå er den jo så billig å kjøpe også iforhold til da jeg kjøpte den. Lykke til med handelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå