<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 hva velger dere? jeg har tenkt på reima.. men har ingen tidligere erfaringer iforhold til dresser..
DoubleTrouble Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hei! Jeg har to sorter vinterdresser til mine tvillinger på 1,5 år. Det er reima og name it. Begge er kjempefine. Name it- dressene fikk vi i gave, men reima kjøpte jeg selv slik at de kan ha dem i bhg. Egentlig synes jeg reimadressene er litt for dyre, men synes også det er viktig med en god dress til de små. Det er så mange dresser som er harde og stive og da blir det vanskelig for disse små og bevege seg rundt omkring. Reima er helt topp. Stor bevegelighet.
math1 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg har også reima til min datter, eller reimatec da! Kjempe fornøyd...
jua 10.12.05 Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Har reimatec til alle mine 3, som dress nr 2 har jeg name it dressen også kjempe god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå