Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hei. Jeg har så lite greie på dette. Er det noen som kan anbefale en høst/parkdress til bruk i barnehage nå? Har en stormbergdress men den er ALT for stor. Gjerne en med utagbart for og til en fornuftig pris. Vet reima er populære, men de er litt dyre.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg har cubus sin parkdress, den er uten for men vi er veldig fornøyde med den. Den kan strammes godt inn rundt beina noe som er viktig for oss som har en liten unge. Den kostet ikke mer enn ca 400, så det var jo veldig overkommelig i forhold til mange andre dresser jeg har sett.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg har en vanntett uten fôr kjøpt på Obs! (husker ikke merke, poden er i barnehagen med den nå :-) og en Exit dress uten fôr, Bruker en tynn eller tjukk fleecedress eller ulldress (de har billige i merket Exit/Nameit og på SparKjøp) under alt etter været.. Vil tipse deg om å kjøpe Reimadresser på tilbud til våren/om høsten foran neste vinter. Da får du dresser som kan arves og som varer og varer.. Evt kan de videreselges for nesten samme pris om du kjøper til halv pris. Da blir det jo som en investering :-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Takk for svar folkens:) Jeg har vært på obs, men der var det bare store størrelser i høstdressene. de startet på 86 og jeg trenger max str 80. Har tenkt litt på reflex sin høstdress. Er det noen som har erfaring med den? Hun får reima vinterdress så er mest aktuellt med en hun kan bruke i barnehagen nå.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Nå er det vel ikke lenge til man skal på med vinterdressen da... Kan du ikke bruke regnbukser med tykk fleece/ullbukse under?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 jeg har kjøpt dress på h&m til å bruke utover høsten den er foret med fleece.. blir nok for tynn til vinteren men perfekt til kalde høst dager..også koster den 249 så det er jo ikke så ille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå