Gå til innhold

Noen som er begynt å fortelle omverdenen??


SuperSizeMe

Anbefalte innlegg

Har termin 6. april og nå er magen så oppblåst at jeg ikkje finner klær i skapet som kan skjule tilstanden lenger... Har til og med kjøpt meg en mamma-bukse, og det var en befrielse!! Er jo snart 12 uker nå, men hadde liksom litt lyst til å vente enda litt til. Flere som ikke klarer å skjule så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følte nesten at jeg "måtte" det. Måtte finne fram mammaklærne fra sist gang i forrige uke (har termin 9/4).

Har fortalt det til besteforeldrene, sjefen min og et par utvalgte kollegaer (så noen vet hvorfor jeg plutselig har vært en del borte fra jobb...) Og nå vil klærne mine avsløre meg for resten trur eg... :-)

Men jeg har liksom en følelse av at dette kommer til å gå bra så jeg har ikke så store kvaler egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 5 april og tenkt å fortelle nærmeste familie det i dag. begynt å få en mage som j ikke klarer å holde inne lenger så det skal bli så godt. jeg er ikke feit jeg er bare gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det tidlig til min mor og svigermor samt samboeren min sin søster + fam. Ikke mange dagene etter fikk bestevenninnen min og bestekompisen til samboeren min vite det, med beskjed om å holde tett inntil videre. Fortalte det også til ei jeg jobber på lab med på jobben slik at hun kan hjelpe meg når det er kjemikalier jeg ikke kan røre.

 

Nå har også sjefen på jobb fått vite det, siden jeg plutselig ble sykemeldt en uke... Følte at jeg måtte forklare litt.

 

I helgen har jeg bursdag og vi har planlagt å poppe nyheten og la det bli offisielt. Jeg har invitert de nærmeste vennene mine på fest, men skal overraske de med å lage barneselskap! Vi bruker ikke å servere annet enn potetgull på fest, men jeg skal dekke på med prinsesse og sjørøverpappfat og servietter, ballonger og sånn og servere pølse med brød! :-) Og så blir det godteri og potetgull i tillegg. Så får vi se hva de sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ønsket oppfyllt

termin 11 april her, har allerede gjort innkjøp av mammabukser, ååh, de er herlige;) alle vet at vi er gravide untatt jobben..og skolen:p administrasjonen på skolen altså..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare fortalt søstra mi det. Føler at dette svangerskapet ikke er likt de to andre så jeg er veldig redd for å miste. Nå er hele formen min ute av balanse, trett, slapp, hul følelse i magen hvis jeg ikke spiser veldig ofte og er rar.. Men det stikker i livmorbåndene og brystene er veldig ømme så det er nok en baby på gang. Tør ikke juble før det er gått 3 uker til. Jeg er i uke 9.

Må fortelle det til mamma om ikke så lenge. Jeg klarer ikke å holde inne magen og tåler ikke smak og lukt av kaffe ( min favorittdrikk) Så mamma har nok gjettet det for flere uker siden...

 

Men når alle vet det blir det så mye mas om termin, form, voksende mage, navn ja alt mulig... Det er så deilig å bare være meg en stund til...

 

Lykke til videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 uker på vei idag:) Og har fortalt det til de fleste! Klarte ikke mer unnaluring og hvite løgner,ble sliten av alt det der! Var på UL for fem dager siden,og fikk se at hjerte slo:) Lille nurke bevegde både føtter og armer! Helt fantastisk å se,jeg ble rørt til tårer:) Har bynt og få litt mage også,så det vises at jeg er gravid når jeg har en trang genser på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk alle vite det for flere uker siden. Tror jeg var i uke 9 el .noe (er ca 12 nå). Vi syns barna fortjente å vite hvorfor jeg var blitt så slapp og kvalm, og etter de fikk vite gikk det bare noen dager før resten av verden fikk ta del i "hemmligheten" også. I tillegg har vært sykemeldt ca en uke så da syns jeg at jeg måtte fortelle det på jobben også. Og ja, jeg har også flyttet inn i mammabukser og selv om de er litt store er det en befrielse og gå med de. Orker ikke tanken på og ta på meg de trange buksene mine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har termin 22.4 og er 9+3 på vei. Har måttet "offentliggjøre" det pga omplassering på jobb. Besteforeldre og søsknene våre vet om det -resten venter vi med til den magiske grensa er nådd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har termin 4. april og har fortalt det til alle, og enda litt flere :) Greide ikke holde munn mer enn en dag eller to.

 

Venter i spenning på UL, men ser de "fleste" her inne har vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5. April, er 12 uker i dag. Jeg har ikke fortalt det til noen enda. Har store problemer med å skjule magen, men siden min venninne som jeg treffer nesten hver dag ikke har kommentert noe enda så venter jeg til hun har "oppdaget" det før jeg begynner å fortelle det til andre. Hun pleier å merke ting tidlig og hun spør rett ut bestandig, så det er det ærlig hele veien og aldri noen tur rundt grøten hvis hun lurer på noe :D

Fått time til UL 31. Oktober, synes det var tidlig jeg.... Kanskje jeg får to??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...