Pølsa Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Var så godt igang med å trene før jeg ble gravid - meldt meg inn i treningsstudio og greier, og var faktisk ganske flink til å trene både styrke og kondisjon. Er det noen som vet om man kan fortsette å trene styrke selv om man er gravid? Spesielt magemusklene? Har ikke noe særlig til muskler i magen nemlig, så skulle gjerne fortsatt å trene dem litt...Er forresten helt nygravid, bare 5+2 idag.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Du kan bare fortsette å trene, jeg kom også godt i gang før jeg ble gravid. Etter hvert skal du ikke ligge så mye på ryggen, så det må du tenke på når du skal drive med styrketrening. Jeg måtte bl.a gi opp pilates, har blitt mest til at jeg syklet. Har vært hos fysio, og han sa at sykkling var bra for både mage og rygg. + at man trener kondis som jo er fint å ha til en fødsel:)
Pølsa Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Tusen takk for svar! Jeg trener mest sykkel, men vil gjerne fortsette å trene lit styrke også, spesielt magemusklene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå