endelig bolle i ovnen Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hei er på min andre omgang innen assistert befruktning. Første gang jeg hadde supercur merket jeg hetetokter og litt ubalanse i humøret.. Denne gangen har helt andre symptomer vist seg..Humøret er helt i ubalanse..Måtte gå hjem fra jobben i går fordi jeg rett og slett ikke klarte å slutte å gråte(uten grunn). Jeg tok flere pauser fra jobben min i barnehagen for å prøve å roe meg ned, men begynte å storhulke med en gang jeg fikk øyekontakt..Til slutt ble jeg sent hjem. er det noen flere med liknende bivirkninger? Hadde vært så godt å høre at dette kunne være en bivirkning og ikke bare meg...
MK73 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Ta en titt på pakningsvedlegget, dette er definitivt en av bivirkningene ved Suprecur. Jeg bruker Suprecur for første gang nå, og har også merket stor effekt på humøret. Det problemet har jeg ikke hatt i det hele tatt på tre runder med Synarela. Som legen min sier; det er bare å holde ut :-) heldigvis kommer det forhåpentligvis noe godt ut av det!
Søskenhåp adopterer Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 3 første gangene med suprecur merket jeg ingen ting på humøret egentlig, men hetetokter. Men siste forsøk gikk jeg helt i kjelleren, deprimert og tiltaksløs. Er i topp form og humør nå - begynner spraye i morra og er spent på hvordan det virker på psyken min denne gangen. Men det ER medisinene som gjør dette, og det i seg selv er en trøst. Spørs om du ikke bør få deg en sykemelding.
ES76 Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg begynte med spray på lørdag - og merker ingenting! Når pleier bivirkningene å komme snikende...?
MK73 Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Det skal du jo bare være utrolig glad for! :-) For meg pleier bivirkningene å begynne å dukke opp etter et par dager, og utvikler seg gjerne i retning det verre i løpet av den første uka. Så er det i grunnen stabilt inntil jeg begynner på sprøyter og får halvert spraydosen. Når skal du ha uttak da? Blir det uke 42 på deg?
kulemagen Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Ja sånn kan det virke på noen. jeg lå på sofaen og hulket uhemmet i 2 uker. Neste 2 forsøk "slapp" jeg å bruke spray, og ble jammen gravid til slutt likevel (lillegutt er nå 15 mnd). Fryktelig å ha det sånn, men det er bare å koble ut verden og tenke at det tross alt er for en svært begrenset periode. Hold ut og lykke til!!!
ES76 Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 MK73: Ja, jeg skal ha uttak i uke 42. Håper jeg forblir like "stabil" fremover nå da:) Hvordan reagerer man på sprøytene? Jeg håper jeg slipper å sykemelde meg - kommer til å bli kaos på jobben uten meg...:/ Lykke til fremover da alle sammen.
endelig bolle i ovnen Skrevet 16. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2008 Takker for svarene.. Missforstå meg rett..men det er godt å høre at det er flere av oss.. da føler jeg meg litt mer normal.. Var hos legen i dag som fortalte at det mest sannsynlig var bivirkninger som hadde slått ut i full blomst.. Ble sykemeldt i en uke i første omgang, og skal inn til legen da for å se hvordan formen er... Godt å bare dra teppet over hodet og stenge omverdenen ute en liten stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå